Informacje o przetargu
Zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie korytarza parteru oraz schodów do szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 204 im Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Łodzi
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem niniejszego postępowania jest inwestycja polegająca na wykonaniu pełnej dokumentacji, uzyskaniu niezbędnych opinii, uzgodnień wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę (jeśli wymagana) lub dokonaniem zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac, oraz wykonaniu prac budowlanych na podstawie projektu przedstawionego Zamawiającemu do akceptacji w zakresie wykonania remontu korytarza szkolnego, znajdującego się na parterze budynku, oraz schodów do szatni, a także pełnienie nadzoru autorskiego projektanta na budowie. Należy także zaprojektować i wykonać wszelkie niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, które będą wynikać ze stanu faktycznego budynku Szkoły Podstawowej nr 204 im Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Łodzi.
Zamawiający:
Szkoła Podstawowa Nr 204
Adres: | Gajcego 7/11, 92-610 Łódź, woj. łódzkie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: renata.chyla@op.pl, sp204@interia.pl tel: 42 648 80 39 fax: 42 648 80 39 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 539882-N-2019 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2019-04-19 | Termin składania wniosków: | 2019-05-09 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | https://sp204lodz.edupage.org/ | Informacja dostępna pod: | http://www.bip.sp204lodz.wikom.pl/ |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
45214000-0 | Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie korytarza parteru oraz schodów do szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 204 im Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Łodzi | BUDICA Łukasz Bieniek Aleksandrów Łódzki | 178 497,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2019-05-27 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 45214000-0 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 178 498,00 zł Minimalna złożona oferta: 178 498,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 178 498,00 zł Maksymalna złożona oferta: 178 498,00 zł | |
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 510112944-N-2019 z dnia 06-06-2019 r. Szkoła Podstawowa Nr 204: Zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie korytarza parteru oraz schodów do szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 204 im Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Łodzi. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 539882-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 204, Krajowy numer identyfikacyjny 47000955700000, ul. Gajcego 7/11, 92-610 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 648 80 39, e-mail renata.chyla@op.pl, sp204@interia.pl, faks 42 648 80 39. Adres strony internetowej (url): I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organem prowadzącym Szkołę jest Miasto Łódź SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie korytarza parteru oraz schodów do szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 204 im Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Łodzi. Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RB.01.SP204.2019 II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postępowania jest inwestycja polegająca na wykonaniu pełnej dokumentacji, uzyskaniu niezbędnych opinii, uzgodnień wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę (jeśli wymagana) lub dokonaniem zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac, oraz wykonaniu prac budowlanych na podstawie projektu przedstawionego Zamawiającemu do akceptacji w zakresie wykonania remontu korytarza szkolnego, znajdującego się na parterze budynku, oraz schodów do szatni, a także pełnienie nadzoru autorskiego projektanta na budowie. Należy także zaprojektować i wykonać wszelkie niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, które będą wynikać ze stanu faktycznego budynku Szkoły Podstawowej nr 204 im Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Łodzi. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1 Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45310000-3, 45316000-5, 45317000-2, 45432111-5, 45442180-2, 45421000-4, 45442100-8, 71221000-3, 71242000-6, 71315000-9, 71521000-6 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. | ||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |