Informacje o przetargu
Opracowanie dokumentacji dla ul. Głównej w ramach zadania „Przebudowa ul. Głównej i Rajdowej.”
Opis przedmiotu przetargu: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi Głównej w Skarżysku - Kamiennej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, umożliwiające wykonywanie robót budowlanych. Zakres dokumentacji tj. - projekty budowlane, przedmiary robót, kosztorysy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 1b wymagania formalno-prawne. Dokumentację projektową należy wykonać z zastosowaniem rozwiązań uwzględniających zasady uczciwej konkurencji oraz przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych: Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca obowiązany jest uwzględnić fakt, iż będzie ona stanowić podstawę do realizacji pełnego zakresu robót budowlanych oraz służyć opisowi przedmiotu zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j. ze zm.). Dokumentacja będzie wykonana zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności zgodnie z art. 29 i 30 ustawy. Projekt winien być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym musi być zapewniona dostępność dla osób niepełnosprawnych. Przedmiotowa projektowana inwestycja nie może ograniczać dostępności osobom niepełnosprawnym. Wykonawca winien przygotować dokumentację projektową w sposób zapewniający Zamawiającemu możliwość prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych na podstawie przedmiotowego projektu, a w szczególności: 1. W dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia powinien być opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. 2. Dokumentacja nie może określać przedmiotu zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 3. Dokumentacja nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca jest obowiązany wskazać parametry równoważności warunkujące akceptację rozwiązań równoważnych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych. 4. Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w jeden z następujących sposobów, z uwzględnieniem odrębnych przepisów technicznych: 1) przez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, pod warunkiem że podane parametry są dostatecznie precyzyjne, aby umożliwić wykonawcom ustalenie przedmiotu zamówienia, a zamawiającemu udzielenie zamówienia; 2) przez odniesienie się w kolejności preferencji do: a) Polskich Norm przenoszących normy europejskie, b) norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie, c) europejskich ocen technicznych, rozumianych jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), d) wspólnych specyfikacji technicznych, rozumianych jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), e) norm międzynarodowych, f) specyfikacji technicznych, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, g) innych systemów referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne; 3) przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w pkt 2, oraz przez odniesienie do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w pkt 1, w zakresie wybranych cech; 4) przez odniesienie do kategorii wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w pkt 1, i przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w pkt 2, stanowiących środek domniemania zgodności z tego rodzaju wymaganiami dotyczącymi wydajności lub funkcjonalności. 5. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 4 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2019.266 t.j., ze zm.). 6. Dokumentacja projektowa powinna określać wymagane parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia, uwzględniać potrzeby osób niepełnosprawnych. 7. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 4 pkt 2 i ust. 5, zobowiązany jest wskazać, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 8. Wykonawca jest obowiązany wskazać parametry równoważności warunkujące akceptację rozwiązań równoważnych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych. 9. Do opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie stosował nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień. 1b. Wymagania formalno-prawne Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: 1. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), 2. ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j. ze zm.) 3. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422 ze zm.), 4. rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2018.1935 t.j. ze zm.), 5. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 tj.), 6. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389 ze zm.), 7. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799 tj. ze zm.). Wykonawca zobligowany jest uzyskać wszelkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane szczególnymi przepisami, niezbędne w postępowaniu, mającym na celu zatwierdzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę jeżeli zakres dokumentacji będzie tego wymagał. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonać oględzin miejsca realizacji zadania w celu właściwego skalkulowania zakresu prac i wartości oferty.
Zamawiający:
Gmina Skarżysko-Kamienna
Adres: | Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: e.zawidczak@um.skarzysko.pl, a.szumielewicz@um.skarzysko.pl tel: 041 2520100 fax: 041 2520200 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 568452-N-2019 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2019-07-03 | Termin składania wniosków: | 2019-07-11 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.skarzysko.pl | Informacja dostępna pod: | www.bip.skarzysko.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
71000000-8 | Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Opracowanie dokumentacji dla ul. Głównej w ramach zadania „Przebudowa ul. Głównej i Rajdowej.” | „TAK” Tadeusz Serafin Wąchock | 53 259,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2019-07-31 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 71000000-8 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 53 259,00 zł Minimalna złożona oferta: 53 259,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 53 259,00 zł Maksymalna złożona oferta: 196 957,00 zł | |
Gość Zamawiający | Ogłoszenie nr 510159904-N-2019 z dnia 01-08-2019 r. Gmina Skarżysko-Kamienna: Opracowanie dokumentacji dla ul. Głównej w ramach zadania „Przebudowa ul. Głównej i Rajdowej.” OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 568452-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko-Kamienna, Krajowy numer identyfikacyjny 29100987000000, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 2520100, e-mail e.zawidczak@um.skarzysko.pl, a.szumielewicz@um.skarzysko.pl, faks 041 2520200. Adres strony internetowej (url): I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji dla ul. Głównej w ramach zadania „Przebudowa ul. Głównej i Rajdowej.” Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.25.2019.AS II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi Głównej w Skarżysku - Kamiennej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, umożliwiające wykonywanie robót budowlanych. Zakres dokumentacji tj. - projekty budowlane, przedmiary robót, kosztorysy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 1b wymagania formalno-prawne. Dokumentację projektową należy wykonać z zastosowaniem rozwiązań uwzględniających zasady uczciwej konkurencji oraz przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych: Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Wykonawca obowiązany jest uwzględnić fakt, iż będzie ona stanowić podstawę do realizacji pełnego zakresu robót budowlanych oraz służyć opisowi przedmiotu zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j. ze zm.). Dokumentacja będzie wykonana zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności zgodnie z art. 29 i 30 ustawy. Projekt winien być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym musi być zapewniona dostępność dla osób niepełnosprawnych. Przedmiotowa projektowana inwestycja nie może ograniczać dostępności osobom niepełnosprawnym. Wykonawca winien przygotować dokumentację projektową w sposób zapewniający Zamawiającemu możliwość prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych na podstawie przedmiotowego projektu, a w szczególności: 1. W dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia powinien być opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. 2. Dokumentacja nie może określać przedmiotu zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. 3. Dokumentacja nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca jest obowiązany wskazać parametry równoważności warunkujące akceptację rozwiązań równoważnych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych. 4. Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w jeden z następujących sposobów, z uwzględnieniem odrębnych przepisów technicznych: 1) przez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, pod warunkiem że podane parametry są dostatecznie precyzyjne, aby umożliwić wykonawcom ustalenie przedmiotu zamówienia, a zamawiającemu udzielenie zamówienia; 2) przez odniesienie się w kolejności preferencji do: a) Polskich Norm przenoszących normy europejskie, b) norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie, c) europejskich ocen technicznych, rozumianych jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), d) wspólnych specyfikacji technicznych, rozumianych jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), e) norm międzynarodowych, f) specyfikacji technicznych, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, g) innych systemów referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne; 3) przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w pkt 2, oraz przez odniesienie do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w pkt 1, w zakresie wybranych cech; 4) przez odniesienie do kategorii wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w pkt 1, i przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w pkt 2, stanowiących środek domniemania zgodności z tego rodzaju wymaganiami dotyczącymi wydajności lub funkcjonalności. 5. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 4 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2019.266 t.j., ze zm.). 6. Dokumentacja projektowa powinna określać wymagane parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia, uwzględniać potrzeby osób niepełnosprawnych. 7. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 4 pkt 2 i ust. 5, zobowiązany jest wskazać, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 8. Wykonawca jest obowiązany wskazać parametry równoważności warunkujące akceptację rozwiązań równoważnych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych. 9. Do opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie stosował nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień. 1b. Wymagania formalno-prawne Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: 1. ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), 2. ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j. ze zm.) 3. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422 ze zm.), 4. rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2018.1935 t.j. ze zm.), 5. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 tj.), 6. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389 ze zm.), 7. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 799 tj. ze zm.). Wykonawca zobligowany jest uzyskać wszelkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane szczególnymi przepisami, niezbędne w postępowaniu, mającym na celu zatwierdzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę jeżeli zakres dokumentacji będzie tego wymagał. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonać oględzin miejsca realizacji zadania w celu właściwego skalkulowania zakresu prac i wartości oferty. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. | ||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych |