Informacje o przetargu
Dostawa materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich: 1.Europejska szkoła - oddolna inicjatywa edukacyjna. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manualne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zajęcia dodatkowe dla 35 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami, w skład którego wchodzi: Książki nauczyciela - metodyki prowadzenia zajęć, która zawiera materiały zawierające szczegółową metodykę prowadzenia zajęć z określonym celem ogólnym i celami szczegółowymi do każdego zajęcia oraz materiały uzupełniające zawierające zagadnienia teoretyczne omawiane podczas zajęć. Książka nauczyciela - metodyka prowadzenia zajęć powinna mieć format A4, oprawę twardą oraz zawierać nie mniej niż 140 stron, 4 książki zawierające gry i ćwiczenia dla uczniów uwzględniające treści omawiane na zajęciach o tematyce: przyroda (jedna książka), poznajemy świat (jedna książka), planety (jedna książka), relacje międzyludzkie (jedna książka). Książki powinny być kolorowe, mieć twardą oprawę, format A4 i powinny zawierać co najmniej 16 stron, Box twardy tekturowy, Notes formatu A4 zawierający co najmniej 40 stron. d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 35 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, który składa się z: Kart pracy zawierających zestaw ćwiczeń do wykonania przez ucznia w domu, ilość kart pracy powinna wynosić co najmniej 64, 4 tablic tekturowych zawierających ćwiczenia rozbudzające kreatywność, książek zawierających gry i ćwiczenia dla uczniów uwzględniające treści omawiane na zajęciach o tematyce: przyroda (jedna książka), poznajemy świat (jedna książka), planety (jedna książka), relacje międzyludzkie (jedna książka). Książki powinny być kolorowe, mieć twardą oprawę, format A4 i powinny zawierać co najmniej 16 stron, Teczki na materiały. f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 2. Kreatywność i kompetencje kluczowe - drogą do sukcesu. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manulne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zajęcia dodatkowe dla 46 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć, szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. c) powyżej d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 46 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt.e) powyzej f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 3. Szkoła marzeń - twórcze zajęcia dla dzieci. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manulne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 38 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami -szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. c) powyżej d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 38 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia-szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. e) powyżej f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne 4. Kreatywna przyszłość - program zajęć dodatkowych w gimnazjum. Projekt oparte będą na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 50 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami, w skład którego wchodzi: Książki nauczyciela - metodyki prowadzenia zajęć, która zawiera materiały zawierające szczegółową metodykę prowadzenia zajęć z określonym celem ogólnym i celami szczegółowymi do każdego zajęcia oraz materiały uzupełniające zawierające zagadnienia teoretyczne omawiane podczas zajęć. Książka nauczyciela - metodyka prowadzenia zajęć powinna mieć format A4, oprawę twardą oraz zawierać nie mniej niż 140 stron, Książki dla ucznia zawierającej zagadnienia teoretyczne dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Książka powinna być kolorowa, mieć format A4, twardą oprawę oraz zawierać co najmniej 100 stron, 5 zeszytów ćwiczeń powiązanych tematycznie z książką teoretyczną. Zeszyt ćwiczeń powinien mieć format A4 i zawierać co najmniej 20 stron, Notes formatu A4 zawierający co najmniej 40 stron, Foliogramy dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Foliogram powinien być kolorowy i mieć format A4. Ilość foliogramów - co najmniej 8 sztuk. Box twardy tekturowy. d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 50 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, w skład którego wchodzi: Książki dla ucznia zawierającej zagadnienia teoretyczne dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Książka powinna być kolorowa, mieć format A4, twardą oprawę oraz zawierać co najmniej 100 stron, 5 zeszytów ćwiczeń powiązanych tematycznie z książką teoretyczną. Zeszyt ćwiczeń powinien mieć format A4 i zawierać co najmniej 20 stron. 2 tablic z 500 losowo wybranymi wyrazami. Tablica powinna być tekturowa i mieć format A5, 1 tablicy ze 120 losowo wybranymi cyframi, tekturowej, formatu A5, Teczki na materiały. f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 5.Twórcze wyzwania. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 44 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami -szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 44 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia-szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 6. Wiedza i rozwój - zajęcia dla gimnazjalistów. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 52 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami-szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 52 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia- szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacjąprogramu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 7. Wkraczamy do Europy. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 41 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami- szczegółowo opisany w pkt. 4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 41 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, -szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. Pozostałe warunki zlecenia: a)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją niniejszych zadań, w tym do dokumentów finansowych oraz prawo kontroli sposobu prowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia. b)Warunki płatności: częściowo, przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego i stwierdzeniu jej prawidłowości przez Zamawiającego na rachunek wskazany przez Wykonawcę. c)Szkolenia dla nauczycieli mają odbywać się w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. d)Dostawa materiałów dydaktycznych i metodycznych winna nastąpić do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500
Zamawiający:
Zespół Szkół w Siewierzu
Adres: | ul. J. Piłsudskiego, 42-470 Siewierz, woj. śląskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: knowak@zssiewierz.pl tel: 32 67 41 335 fax: 32 67 41 335 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 19764720110 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2011-07-20 | Termin składania wniosków: | 2011-08-04 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 149 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.zssiewierz.pl/ | Informacja dostępna pod: | Zespół Szkół w Siewierzu ul. Piłsudskiego 31 42 - 470 Siewierz |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
22110000-4 | Drukowane książki | |
39162100-6 | Pomoce dydaktyczne | |
39162200-7 | Pomoce i artykuły szkoleniowe | |
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80500000-9 | Usługi szkoleniowe | |
80530000-8 | Usługi szkolenia zawodowego |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Dostawa materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Sp | FUTURE Agnieszka Gorzyńska Częstochowa | 169 000,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-08-10 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 391621006 391622007 221100004 800000004 805000009 805300008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 169 000,00 zł Minimalna złożona oferta: 169 000,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 169 000,00 zł Maksymalna złożona oferta: 169 000,00 zł | |
Siewierz: Dostawa materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich
Numer ogłoszenia: 197647 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Siewierzu , ul. J. Piłsudskiego 31, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 67 41 335, faks 32 67 41 335.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.zssiewierz.pl/
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich: 1.Europejska szkoła - oddolna inicjatywa edukacyjna. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manualne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zajęcia dodatkowe dla 35 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami, w skład którego wchodzi: Książki nauczyciela - metodyki prowadzenia zajęć, która zawiera materiały zawierające szczegółową metodykę prowadzenia zajęć z określonym celem ogólnym i celami szczegółowymi do każdego zajęcia oraz materiały uzupełniające zawierające zagadnienia teoretyczne omawiane podczas zajęć. Książka nauczyciela - metodyka prowadzenia zajęć powinna mieć format A4, oprawę twardą oraz zawierać nie mniej niż 140 stron, 4 książki zawierające gry i ćwiczenia dla uczniów uwzględniające treści omawiane na zajęciach o tematyce: przyroda (jedna książka), poznajemy świat (jedna książka), planety (jedna książka), relacje międzyludzkie (jedna książka). Książki powinny być kolorowe, mieć twardą oprawę, format A4 i powinny zawierać co najmniej 16 stron, Box twardy tekturowy, Notes formatu A4 zawierający co najmniej 40 stron. d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 35 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, który składa się z: Kart pracy zawierających zestaw ćwiczeń do wykonania przez ucznia w domu, ilość kart pracy powinna wynosić co najmniej 64, 4 tablic tekturowych zawierających ćwiczenia rozbudzające kreatywność, książek zawierających gry i ćwiczenia dla uczniów uwzględniające treści omawiane na zajęciach o tematyce: przyroda (jedna książka), poznajemy świat (jedna książka), planety (jedna książka), relacje międzyludzkie (jedna książka). Książki powinny być kolorowe, mieć twardą oprawę, format A4 i powinny zawierać co najmniej 16 stron, Teczki na materiały. f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 2. Kreatywność i kompetencje kluczowe - drogą do sukcesu. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manulne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zajęcia dodatkowe dla 46 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć, szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. c) powyżej d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 46 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt.e) powyzej f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 3. Szkoła marzeń - twórcze zajęcia dla dzieci. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manulne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 38 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami -szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. c) powyżej d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 38 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia-szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. e) powyżej f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne 4. Kreatywna przyszłość - program zajęć dodatkowych w gimnazjum. Projekt oparte będą na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 50 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami, w skład którego wchodzi: Książki nauczyciela - metodyki prowadzenia zajęć, która zawiera materiały zawierające szczegółową metodykę prowadzenia zajęć z określonym celem ogólnym i celami szczegółowymi do każdego zajęcia oraz materiały uzupełniające zawierające zagadnienia teoretyczne omawiane podczas zajęć. Książka nauczyciela - metodyka prowadzenia zajęć powinna mieć format A4, oprawę twardą oraz zawierać nie mniej niż 140 stron, Książki dla ucznia zawierającej zagadnienia teoretyczne dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Książka powinna być kolorowa, mieć format A4, twardą oprawę oraz zawierać co najmniej 100 stron, 5 zeszytów ćwiczeń powiązanych tematycznie z książką teoretyczną. Zeszyt ćwiczeń powinien mieć format A4 i zawierać co najmniej 20 stron, Notes formatu A4 zawierający co najmniej 40 stron, Foliogramy dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Foliogram powinien być kolorowy i mieć format A4. Ilość foliogramów - co najmniej 8 sztuk. Box twardy tekturowy. d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 50 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, w skład którego wchodzi: Książki dla ucznia zawierającej zagadnienia teoretyczne dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Książka powinna być kolorowa, mieć format A4, twardą oprawę oraz zawierać co najmniej 100 stron, 5 zeszytów ćwiczeń powiązanych tematycznie z książką teoretyczną. Zeszyt ćwiczeń powinien mieć format A4 i zawierać co najmniej 20 stron. 2 tablic z 500 losowo wybranymi wyrazami. Tablica powinna być tekturowa i mieć format A5, 1 tablicy ze 120 losowo wybranymi cyframi, tekturowej, formatu A5, Teczki na materiały. f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 5.Twórcze wyzwania. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 44 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami -szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 44 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia-szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 6. Wiedza i rozwój - zajęcia dla gimnazjalistów. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 52 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami-szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 52 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia- szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacjąprogramu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 7. Wkraczamy do Europy. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 41 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami- szczegółowo opisany w pkt. 4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 41 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, -szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. Pozostałe warunki zlecenia: a)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją niniejszych zadań, w tym do dokumentów finansowych oraz prawo kontroli sposobu prowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia. b)Warunki płatności: częściowo, przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego i stwierdzeniu jej prawidłowości przez Zamawiającego na rachunek wskazany przez Wykonawcę. c)Szkolenia dla nauczycieli mają odbywać się w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. d)Dostawa materiałów dydaktycznych i metodycznych winna nastąpić do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.00.00-4, 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuDysponowanie osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. : co najmniej jedną osobą posiadającą (łącznie) wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz certyfikat z zakresu technik pamięciowych Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda: a)Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wg zał. Nr 4. b)Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg zał. Nr 4A. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa mogą spełniać łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkunie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). eżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w części III4.2).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www. zssiewierz.pl/ www.siewierz.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół w Siewierzu ul. Piłsudskiego 31 42 - 470 Siewierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
04.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Siewierzu ul. Piłsudskiego 31 42 - 470 Siewierz sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich. Zamawiający nie przewiduje: przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje ograniczeń ubiegania się o zamówienie publiczne wynikających z art. 29 ust. 4 ustawy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Siewierz: Dostawa materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich
Numer ogłoszenia: 215529 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 197647 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Siewierzu, ul. J. Piłsudskiego 31, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 67 41 335, faks 32 67 41 335.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów metodycznych i dydaktycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wraz z nadzorem metodycznym nad prawidłową realizacją programu, realizowanych w ramach projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich: 1.Europejska szkoła - oddolna inicjatywa edukacyjna. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manualne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zajęcia dodatkowe dla 35 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami, w skład którego wchodzi: Książki nauczyciela - metodyki prowadzenia zajęć, która zawiera materiały zawierające szczegółową metodykę prowadzenia zajęć z określonym celem ogólnym i celami szczegółowymi do każdego zajęcia oraz materiały uzupełniające zawierające zagadnienia teoretyczne omawiane podczas zajęć. Książka nauczyciela - metodyka prowadzenia zajęć powinna mieć format A4, oprawę twardą oraz zawierać nie mniej niż 140 stron, 4 książki zawierające gry i ćwiczenia dla uczniów uwzględniające treści omawiane na zajęciach o tematyce: przyroda (jedna książka), poznajemy świat (jedna książka), planety (jedna książka), relacje międzyludzkie (jedna książka). Książki powinny być kolorowe, mieć twardą oprawę, format A4 i powinny zawierać co najmniej 16 stron, Box twardy tekturowy, Notes formatu A4 zawierający co najmniej 40 stron. d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 35 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, który składa się z: Kart pracy zawierających zestaw ćwiczeń do wykonania przez ucznia w domu, ilość kart pracy powinna wynosić co najmniej 64, 4 tablic tekturowych zawierających ćwiczenia rozbudzające kreatywność, książek zawierających gry i ćwiczenia dla uczniów uwzględniające treści omawiane na zajęciach o tematyce: przyroda (jedna książka), poznajemy świat (jedna książka), planety (jedna książka), relacje międzyludzkie (jedna książka). Książki powinny być kolorowe, mieć twardą oprawę, format A4 i powinny zawierać co najmniej 16 stron, Teczki na materiały. f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 2. Kreatywność i kompetencje kluczowe - drogą do sukcesu. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manulne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zajęcia dodatkowe dla 46 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć, szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. c) powyżej d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 46 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt.e) powyzej f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 3. Szkoła marzeń - twórcze zajęcia dla dzieci. Projekt oparty na programie edukacyjnym, który składa się z części: przyroda (odkrywanie poprzez doświadczanie), poznajemy świat (podróże po najciekawszych krajach, poznanie obyczajów i tradycji), planety (poznanie tajemnic wszechświata), relacje międzyludzkie (radzenie sobie z krytyką). Program rozwija koncentracje i kreatywność, pozytywne myślenie, wyobraźnię i intuicję, kształtuje sprawności manulne, uczy empatii a także podnosi poziom wiary we własne możliwości, co ma przełożenie w osiąganych wynikach w szkole. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 38 dzieci z klas 4-6 z terenu Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami -szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. c) powyżej d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 38 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia-szczegółowo opisany w pkt.1 ppkt. e) powyżej f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 8 testów diagnostycznych dla uczniów szkoły podstawowej (diagnoza ma być prowadzona przed rozpoczęciem i po zakończeniu danej części programu) i dostarczenie ich do szkoły, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne 4. Kreatywna przyszłość - program zajęć dodatkowych w gimnazjum. Projekt oparte będą na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 50 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami, w skład którego wchodzi: Książki nauczyciela - metodyki prowadzenia zajęć, która zawiera materiały zawierające szczegółową metodykę prowadzenia zajęć z określonym celem ogólnym i celami szczegółowymi do każdego zajęcia oraz materiały uzupełniające zawierające zagadnienia teoretyczne omawiane podczas zajęć. Książka nauczyciela - metodyka prowadzenia zajęć powinna mieć format A4, oprawę twardą oraz zawierać nie mniej niż 140 stron, Książki dla ucznia zawierającej zagadnienia teoretyczne dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Książka powinna być kolorowa, mieć format A4, twardą oprawę oraz zawierać co najmniej 100 stron, 5 zeszytów ćwiczeń powiązanych tematycznie z książką teoretyczną. Zeszyt ćwiczeń powinien mieć format A4 i zawierać co najmniej 20 stron, Notes formatu A4 zawierający co najmniej 40 stron, Foliogramy dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Foliogram powinien być kolorowy i mieć format A4. Ilość foliogramów - co najmniej 8 sztuk. Box twardy tekturowy. d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 50 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, w skład którego wchodzi: Książki dla ucznia zawierającej zagadnienia teoretyczne dotyczące treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz asertywności. Książka powinna być kolorowa, mieć format A4, twardą oprawę oraz zawierać co najmniej 100 stron, 5 zeszytów ćwiczeń powiązanych tematycznie z książką teoretyczną. Zeszyt ćwiczeń powinien mieć format A4 i zawierać co najmniej 20 stron. 2 tablic z 500 losowo wybranymi wyrazami. Tablica powinna być tekturowa i mieć format A5, 1 tablicy ze 120 losowo wybranymi cyframi, tekturowej, formatu A5, Teczki na materiały. f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 5.Twórcze wyzwania. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 44 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami -szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 44 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia-szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 6. Wiedza i rozwój - zajęcia dla gimnazjalistów. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 52 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami-szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 52 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia- szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacjąprogramu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. 7. Wkraczamy do Europy. Projekt oparty na programie edukacyjnym umożliwiającym kierunkowe zdobycie wiadomości i umiejętności w zakresie: rozwoju pamięci, pobudzania kreatywności, technik autoprezentacji, asertywności. Program ma na celu pomoc w budowaniu poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości poprzez zdobywanie w inny, nowy sposób kompetencji interdyscyplinarnych możliwych do zastosowania w praktyce szkolnej jak i w życiu osobistym. W ramach projektu będą realizowane zadania dodatkowe dla 41 uczniów gimnazjum w Siewierzu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Szkolenie dla dwóch nauczycieli, które przygotuje nauczycieli do pracy z uczniami, a w szczególności: wyposaży nauczycieli w wiadomości z zakresu nowoczesnych metod edukacyjnych, w tym treningu pamięci, koncentracji, technik autoprezentacji, kreatywności oraz podniesienia poziomu asertywności uczniów, szczegółowo przedstawi wdrażany program. b)Szkolenie dla nauczycieli będzie trwało trzy dni i obejmie 3 spotkania po 5 godzin zegarowych każde, co daje razem 15 godzin zegarowych. Jedną godzinę szkolenia Zamawiający rozumie jako godzinę zegarową, tj. 60 minut, na którą składa się godzina edukacyjna (45 minut) oraz przerwa (15 minut). c)Na początku szkolenia nauczyciel otrzyma zestaw metodyczny do prowadzenia zajęć z uczniami- szczegółowo opisany w pkt. 4 ppkt.c) d)Po ukończeniu szkolenia nauczyciele otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. e)Wykonawca zobowiązany jest przekazać każdemu uczniowi - 41 uczniów biorącemu udział w projekcie zestaw dla ucznia, -szczegółowo opisany w pkt.4 ppkt.e) f)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru metodycznego nad realizacją programu, na który składa się w szczególności: Zapoznanie się z harmonogramem zajęć, Hospitacje zajęć prowadzonych przez nauczycieli w ilości dwóch losowo wybranych grup w miesiącu oraz przygotowanie i wypełnianie arkuszy hospitacji zajęć, Opracowanie 4 testów diagnostycznych dla uczniów gimnazjum i dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet dla rodziców na temat przydatności prowadzenia zajęć dla dzieci oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Opracowanie 4 ankiet nauczycieli na temat wpływu realizowanego programu na jakość uczenia się uczniów oraz dostarczenie ich do szkoły w ilości odpowiadającej liczbie uczniów uczestniczących w projektach, Bieżący kontakt z nauczycielami i udzielanie im wsparcia metodycznego (zapewnienie możliwości kontaktu mailowego oraz telefonicznego). g)Nadzór metodyczny nad realizacją programu sprawować będzie certyfikowany specjalista wdrażanego programu, posiadający wykształcenie wyższe pedagogiczne. Pozostałe warunki zlecenia: a)Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją niniejszych zadań, w tym do dokumentów finansowych oraz prawo kontroli sposobu prowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia. b)Warunki płatności: częściowo, przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego i stwierdzeniu jej prawidłowości przez Zamawiającego na rachunek wskazany przez Wykonawcę. c)Szkolenia dla nauczycieli mają odbywać się w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. d)Dostawa materiałów dydaktycznych i metodycznych winna nastąpić do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 700 do 1500.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 22.11.00.00-4, 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FUTURE Agnieszka Gorzyńska, uyl. Gwiezdna 10m14, 42-203 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 86510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
169000,00
Oferta z najniższą ceną:
169000,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
169000,00
Waluta:
PLN.