Informacje o przetargu
Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie dzieli się na 8 części: część I - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły, część II - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, część III - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły, część IV - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły, część V - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej, część VI - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Szkolna absencja, jako problem do pracy zespołu kierowniczego szkoły, część VII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Dyrektor szkoły kształcącej w zawodzie wobec nowych wyzwań edukacyjnych (dla dyrektorów techników i szkół zasadniczych), część VIII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorów przedszkoli). Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji i realizację zadań koordynatorek/ów sieci dla dyrektorów szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Miasto Stołeczne Warszawa. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną ilość części. Dla każdej części musi być wskazana inna osoba, która będzie pełniła funkcję koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia
Zamawiający:
Miasto Stołeczne Warszawa
Adres: | Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: mkaras@um.warszawa.pl tel: +48 22 4431400 fax: +48 22 4431402 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 8315920140 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2014-04-14 | Termin składania wniosków: | 2014-04-22 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 130 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 8 | Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.um.warszawa.pl | Informacja dostępna pod: | Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IVp., pok. 12, 00-095 Warszawa. |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80400000-8 | Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Część IV - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły | AKADEMIA EURO-EDUKACJI Barbara Klimczak Serock | 17 640,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-05-21 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 640,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 640,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 640,00 zł Maksymalna złożona oferta: 24 780,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
Część V - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej | Beata Walkiewicz Warszawa | 16 800,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2014-05-21 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 804000008 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 16 800,00 zł Minimalna złożona oferta: 16 800,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 16 800,00 zł Maksymalna złożona oferta: 16 800,00 zł | |
Warszawa: Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 83159 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie dzieli się na 8 części: część I - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły, część II - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, część III - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły, część IV - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły, część V - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej, część VI - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Szkolna absencja, jako problem do pracy zespołu kierowniczego szkoły, część VII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Dyrektor szkoły kształcącej w zawodzie wobec nowych wyzwań edukacyjnych (dla dyrektorów techników i szkół zasadniczych), część VIII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorów przedszkoli). Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji i realizację zadań koordynatorek/ów sieci dla dyrektorów szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Miasto Stołeczne Warszawa. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną ilość części. Dla każdej części musi być wskazana inna osoba, która będzie pełniła funkcję koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZa spełniających ten warunek Zamawiający uzna tych Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować: Dla części I - sieć - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.) min. 80 godz. w ostatnim roku 4. doświadczenie w pracy (min. 1 rok w ciągu ostatnich 5 lat): - dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub - trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. marketing oświatowy, public relations, dziennikarstwo, komunikacja społeczna - kursy lub - szkolenia lub - studia podyplomowe Dla części II - sieć - Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.) min. 80 godz. w ostatnim roku, 4. doświadczenie w pracy (min. 1 rok w ciągu ostatnich 5 lat): - dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub - trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej, Dla części III - sieć - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.) min. 80 godz. w ostatnim roku 4. doświadczenie w pracy (min. 1 rok w ciągu ostatnich 5 lat): - dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub - trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. prawo pracy, budżet oświatowy, bhp w oświacie - kursy lub - szkolenia lub - studia podyplomowe Dla części IV - sieć - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.) 4. doświadczenie w pracy (min. 1 rok w ciągu ostatnich 5 lat): - dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub - trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. twórcze myślenie, sposoby rozwijania kreatywności uczniów, nowatorskie metody kształcenia, innowacje pedagogiczne - kursy lub - szkolenia lub - studia podyplomowe Dla części V - sieć - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.) 4. doświadczenie w pracy (min. 1 rok w ciągu ostatnich 5 lat): - dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub - trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. praca w zespole, praca z grupą, kompetencje personalno-społeczne - kursy lub - szkolenia lub - studia podyplomowe Dla części VI - sieć Szkolna absencja, jako problem do pracy zespołu kierowniczego szkoły - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, zbliżonych tematycznie do zakresu sieci (np. rozwiązywanie problemów wychowawczych), w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.) min. 80 godz. w ostatnim roku 4. doświadczenie w pracy (min. 1 rok w ciągu ostatnich 5 lat): - dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub - trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej Dla części VII - sieć -Dyrektor szkoły kształcącej w zawodzie wobec nowych wyzwań edukacyjnych (dla dyrektorów techników i szkół zasadniczych) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.) 4. doświadczenie w pracy (min. 1 rok w ciągu ostatnich 5 lat): - dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub - trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej Dla części VIII - sieć -Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorów przedszkoli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.) 4. doświadczenie w pracy (min. 1 rok w ciągu ostatnich 5 lat): - dyrektora/wicedyrektora szkoły podstawowej/przedszkola albo instytucji oświatowej lub - trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej UWAGA!! Zamawiający wymaga, by do każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę, była wskazana inna osoba
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z postanowieniami wyżej, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane: a. w części dotyczącej sposobu dokonywania rozliczeń finansowych w przypadku zmiany standardów księgowych zarówno krajowych jak i międzynarodowych b. w części przedmiotu Umowy gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe jej realizowanie zgodnie z ofertą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę osób wskazanych w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia, na osoby posiadające kompetencje co najmniej takie, jak wymagane przez Zamawiającego w SIWZ c. w przypadku zmiany przepisów prawa, wytycznych lub innych regulacji w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy d. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia e. gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości f. w przypadku zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ, w zakresie umożliwiającym jej realizację
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, IVp., pok. 12, 00-095 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, w pokoju nr 12 na IV piętrze. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2014 r. o godz. 13:30 w sali nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy udziale komisji przetargowej. 2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Pani Małgorzata Mochtak, tel.: (022) 443- 35-57; b) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Grzegorz Piątkowski, tel.: (022) 443-14-19. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 4. Znak sprawy: ZP/GP/271/II-38/14. 5. Projekt - Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Numer ogłoszenia: 88171 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
83159 - 2014 data 15.04.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, fax. (+48 22) 443 14 02.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
II.2).
W ogłoszeniu jest:
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014..
W ogłoszeniu powinno być:
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014..
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
IV.4.).
W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, w pokoju nr 12 na IV piętrze. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2014 r. o godz. 13:30 w sali nr 15.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, w pokoju nr 12 na IV piętrze. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.04.2014 r. o godz. 13:00 w sali nr 15.
Warszawa: Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 109525 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 83159 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie dzieli się na 8 części: część I - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły, część II - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Zadania dyrektora w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole, część III - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły, część IV - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły, część V - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej, część VI - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Szkolna absencja, jako problem do pracy zespołu kierowniczego szkoły, część VII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Dyrektor szkoły kształcącej w zawodzie wobec nowych wyzwań edukacyjnych (dla dyrektorów techników i szkół zasadniczych), część VIII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorów przedszkoli). Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji i realizację zadań koordynatorek/ów sieci dla dyrektorów szkół i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Miasto Stołeczne Warszawa. Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolną ilość części. Dla każdej części musi być wskazana inna osoba, która będzie pełniła funkcję koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt - Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
4
Nazwa:
Część IV - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKADEMIA EURO-EDUKACJI Barbara Klimczak, Kania Nowa Polna 42, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17640,00
Oferta z najniższą ceną:
17640,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
24780,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
Część V - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Walkiewicz, ul. A. Kamińskiego 6 m. 7, 03-130 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
16800,00
Oferta z najniższą ceną:
16800,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
16800,00
Waluta:
PLN.