Informacje o przetargu
Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową.
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową. Projekt zakłada wypracowanie nowego modelu współpracy pomiędzy łódzkimi instytucjami związanymi z kulturą filmową (zwanymi dalej ŁIKF) w celu lepszego wykorzystania ich potencjału kulturalnego oraz komercyjnego oraz właściwego zabezpieczenia zasobów dziedzictwa filmowego. Zasoby, o których mowa, mają nieocenioną wartość kulturową oraz posiadają pewną wartość komercyjną. Zacieśnienie współpracy pomiędzy ŁIKF pozwoli na uzyskanie efektu synergii w wykorzystaniu zasobów filmowych Łodzi oraz na zachowanie łódzkiego dziedzictwa filmowego zarówno w sferze materialnej, jak i symbolicznej. Celami projektu są w szczególności: 1) Uzyskanie efektu synergii pomiędzy działającymi ŁIKF, w tym wypracowanie efektywnego modelu współpracy między nimi a nowopowstałym Narodowym Centrum Kultury Filmowej (zwanego dalej NCKF), działającym jako oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi (zwanym dalej EC1). Dotyczy to zwłaszcza podmiotów, których organizatorem i,lub właścicielem jest Miasto Łódź i Województwo Łódzkie; 2) Stworzenie optymalnego modelu działania ŁIKF poprzez zwiększenie ich aktywności na polu kultury oraz efektywności komercyjnej; 3) Odbudowanie wizerunku Łodzi filmowej jako wiodącego ośrodka kultury filmowej w Polsce oraz poza jej granicami; 4) Zachowanie i zabezpieczenie najcenniejszych elementów dziedzictwa filmowego Łodzi oraz umożliwienie ich wykorzystania w działalności upowszechniania kultury filmowej przez NCKF oraz inne ŁIKF, poprzez między innymi optymalizację procesów magazynowania zasobów ŁIKF; 5) Upowszechnianie wiedzy o filmie poprzez m.in. digitalizację wybranych zasobów dziedzictwa filmowego oraz ich udostępnienie za pośrednictwem sieci Internet; 6) Wykorzystanie dziedzictwa ŁIKF do stworzenia najbardziej atrakcyjnej dla różnych grup społecznych i zawodowych oferty artystycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Narodowe Centrum Kultury Filmowej to specjalistyczny oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi - instytucji kultury prowadzonej wspólnie przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Miasto Łódź. NCKF został powołany w połowie 2015 roku i zainaugurował swoją działalność z początkiem 2016 roku. Po zakończeniu inwestycji planowanej na lata 2016-2019 NCKF będzie centralnym w Polsce i unikatowym w tej części Europy ośrodkiem kulturalno-edukacyjnym dla osób zainteresowanych światem filmu i audiowizualności. Zgodnie z obowiązującym Statutem EC1, upowszechnianie kultury filmowej w NCKF odbywać się będzie poprzez: 1. upowszechnianie i popularyzację kultury filmowej poprzez organizację wystaw, przeglądów i innych przedsięwzięć o zasięgu krajowym i międzynarodowym, 2. prowadzenie wieloaspektowej działalności edukacyjnej dotyczącej historii filmu polskiego i światowego, estetyki filmowej i środków wyrazu, społecznych funkcji filmu, 3. prezentację dorobku polskiej i światowej kinematografii, między innymi poprzez prowadzenie pokazów i prezentacji multimedialnych, w tym również w kinie sferycznym; Powstanie NCKF skłania do wypracowania nowego modelu współpracy pomiędzy różnymi podmiotami z obszaru kultury filmowej w celu ich pełniejszego wykorzystania ich zasobów. Będzie miało wpływ na wzmocnienie kulturalno-gospodarczej pozycji nie tylko Łodzi ale również i całego regionu. W ramach zamówienia wymagane jest przeprowadzenie analizy wykonalności koncepcji współpracy ŁIKF, stworzonej przez EC1 oraz opracowanie strategii jej implementacji. Analiza wykonalności musi obejmować poszczególne założenia zaproponowane w koncepcji Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że określone założenia nie będą możliwe do realizacji (np. z przyczyn finansowych, prawnych, ekonomicznych itp.) Wykonawca musi przedstawić alternatywne rozwiązanie, pozwalające na osiągnięcie celów współpracy ŁIKF. Końcowym elementem analizy wykonalności musi być wskazanie, które założenia projektu pozwolą na osiągnięcie celów projektu przy uwzględnieniu, że: a. muszą one obejmować uzyskiwanie najlepszych efektów z danych nakładów, b. muszą zawierać optymalny dobór metod i środków służących osiągnięciu założonych celów, c. założenia muszą zapewnić wykonanie przedsięwzięcia w sposób umożliwiający terminową realizację poszczególnych zadań, podzadań w perspektywie do końca roku 2020. Kluczowym zadaniem Wykonawcy będzie przedstawienie szczegółowych rozwiązań w zakresie wdrożenia założeń koncepcji, które będzie uwzględniało NCKF oraz strategię budowy i rozwoju tejże części EC1 jako centralnego ośrodka związanego z kulturą filmową w Łodzi wspierającego pozycję Łodzi filmowej. Wybrane założenia stanowić będą podstawę do stworzenia Strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową (zwaną dalej Strategią). Opracowana przez Wykonawcę Strategia zawierać musi co najmniej następujące elementy: 1. Analizę otoczenia ŁIKF; 2. Koncepcję projektu; 3. Harmonogram finansowo-rzeczowy implementacji Strategii, z podziałem na poszczególne zadania, podzadania; 4. Rekomendacje dotyczące tego, jaka instytucja oraz w jakim terminie powinna wdrożyć określone rozwiązania, zmiany; 5. Budżet związany z implementacją Strategii podzielony na zadania, podzadania; 6. Istniejące niepożądane zjawiska (w tym zmienność otoczenia) i związane z nimi występujące lub potencjalne ryzyko, które oddziałuje i-lub w najbliższym czasie może w sposób negatywny oddziaływać na implementację Strategii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający, w czasie realizacji zamówienia przez Wykonawcę, przewiduje prowadzenie regularnych spotkań, które będą miały na celu monitorowanie postępów prac oraz bieżącą wymianę informacji w zakresie podjętej współpracy, zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ.
Zamawiający:
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Adres: | ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, woj. łódzkie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: zamowienia@ec1lodz.pl tel: 42 233 50 53 fax: 42 638 59 58 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 9028320160 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2016-06-16 | Termin składania wniosków: | 2016-06-24 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PO]: | Przetarg Ograniczony |
Czas na realizację: | 164 dni | Wadium: | 1 ZŁ |
Oferty uzupełniające: | TAK | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.ec1lodz.pl/ bipec1lodz.pl | Informacja dostępna pod: | EC1 Łódź Miasto Kultury w Łodzi ul. Targowa 1/3 90-022 Łódź |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
72220000-3 | Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne | |
72222000-7 | Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania | |
79400000-8 | Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową.. | DS CONSULTING Sp. zo.o. Gdańsk | 416 232,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2016-09-12 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 794000008 722220007 722200003 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 416 232,00 zł Minimalna złożona oferta: 416 232,00 zł Ilość złożonych ofert: 2 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 416 232,00 zł Maksymalna złożona oferta: 859 770,00 zł | |
Łódź: Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową.
Numer ogłoszenia: 90283 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi , ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 59 53, faks 42 638 59 58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową. Projekt zakłada wypracowanie nowego modelu współpracy pomiędzy łódzkimi instytucjami związanymi z kulturą filmową (zwanymi dalej ŁIKF) w celu lepszego wykorzystania ich potencjału kulturalnego oraz komercyjnego oraz właściwego zabezpieczenia zasobów dziedzictwa filmowego. Zasoby, o których mowa, mają nieocenioną wartość kulturową oraz posiadają pewną wartość komercyjną. Zacieśnienie współpracy pomiędzy ŁIKF pozwoli na uzyskanie efektu synergii w wykorzystaniu zasobów filmowych Łodzi oraz na zachowanie łódzkiego dziedzictwa filmowego zarówno w sferze materialnej, jak i symbolicznej. Celami projektu są w szczególności: 1) Uzyskanie efektu synergii pomiędzy działającymi ŁIKF, w tym wypracowanie efektywnego modelu współpracy między nimi a nowopowstałym Narodowym Centrum Kultury Filmowej (zwanego dalej NCKF), działającym jako oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi (zwanym dalej EC1). Dotyczy to zwłaszcza podmiotów, których organizatorem i,lub właścicielem jest Miasto Łódź i Województwo Łódzkie; 2) Stworzenie optymalnego modelu działania ŁIKF poprzez zwiększenie ich aktywności na polu kultury oraz efektywności komercyjnej; 3) Odbudowanie wizerunku Łodzi filmowej jako wiodącego ośrodka kultury filmowej w Polsce oraz poza jej granicami; 4) Zachowanie i zabezpieczenie najcenniejszych elementów dziedzictwa filmowego Łodzi oraz umożliwienie ich wykorzystania w działalności upowszechniania kultury filmowej przez NCKF oraz inne ŁIKF, poprzez między innymi optymalizację procesów magazynowania zasobów ŁIKF; 5) Upowszechnianie wiedzy o filmie poprzez m.in. digitalizację wybranych zasobów dziedzictwa filmowego oraz ich udostępnienie za pośrednictwem sieci Internet; 6) Wykorzystanie dziedzictwa ŁIKF do stworzenia najbardziej atrakcyjnej dla różnych grup społecznych i zawodowych oferty artystycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Narodowe Centrum Kultury Filmowej to specjalistyczny oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi - instytucji kultury prowadzonej wspólnie przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Miasto Łódź. NCKF został powołany w połowie 2015 roku i zainaugurował swoją działalność z początkiem 2016 roku. Po zakończeniu inwestycji planowanej na lata 2016-2019 NCKF będzie centralnym w Polsce i unikatowym w tej części Europy ośrodkiem kulturalno-edukacyjnym dla osób zainteresowanych światem filmu i audiowizualności. Zgodnie z obowiązującym Statutem EC1, upowszechnianie kultury filmowej w NCKF odbywać się będzie poprzez: 1. upowszechnianie i popularyzację kultury filmowej poprzez organizację wystaw, przeglądów i innych przedsięwzięć o zasięgu krajowym i międzynarodowym, 2. prowadzenie wieloaspektowej działalności edukacyjnej dotyczącej historii filmu polskiego i światowego, estetyki filmowej i środków wyrazu, społecznych funkcji filmu, 3. prezentację dorobku polskiej i światowej kinematografii, między innymi poprzez prowadzenie pokazów i prezentacji multimedialnych, w tym również w kinie sferycznym; Powstanie NCKF skłania do wypracowania nowego modelu współpracy pomiędzy różnymi podmiotami z obszaru kultury filmowej w celu ich pełniejszego wykorzystania ich zasobów. Będzie miało wpływ na wzmocnienie kulturalno-gospodarczej pozycji nie tylko Łodzi ale również i całego regionu. W ramach zamówienia wymagane jest przeprowadzenie analizy wykonalności koncepcji współpracy ŁIKF, stworzonej przez EC1 oraz opracowanie strategii jej implementacji. Analiza wykonalności musi obejmować poszczególne założenia zaproponowane w koncepcji Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że określone założenia nie będą możliwe do realizacji (np. z przyczyn finansowych, prawnych, ekonomicznych itp.) Wykonawca musi przedstawić alternatywne rozwiązanie, pozwalające na osiągnięcie celów współpracy ŁIKF. Końcowym elementem analizy wykonalności musi być wskazanie, które założenia projektu pozwolą na osiągnięcie celów projektu przy uwzględnieniu, że: a. muszą one obejmować uzyskiwanie najlepszych efektów z danych nakładów, b. muszą zawierać optymalny dobór metod i środków służących osiągnięciu założonych celów, c. założenia muszą zapewnić wykonanie przedsięwzięcia w sposób umożliwiający terminową realizację poszczególnych zadań, podzadań w perspektywie do końca roku 2020. Kluczowym zadaniem Wykonawcy będzie przedstawienie szczegółowych rozwiązań w zakresie wdrożenia założeń koncepcji, które będzie uwzględniało NCKF oraz strategię budowy i rozwoju tejże części EC1 jako centralnego ośrodka związanego z kulturą filmową w Łodzi wspierającego pozycję Łodzi filmowej. Wybrane założenia stanowić będą podstawę do stworzenia Strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową (zwaną dalej Strategią). Opracowana przez Wykonawcę Strategia zawierać musi co najmniej następujące elementy: 1. Analizę otoczenia ŁIKF; 2. Koncepcję projektu; 3. Harmonogram finansowo-rzeczowy implementacji Strategii, z podziałem na poszczególne zadania, podzadania; 4. Rekomendacje dotyczące tego, jaka instytucja oraz w jakim terminie powinna wdrożyć określone rozwiązania, zmiany; 5. Budżet związany z implementacją Strategii podzielony na zadania, podzadania; 6. Istniejące niepożądane zjawiska (w tym zmienność otoczenia) i związane z nimi występujące lub potencjalne ryzyko, które oddziałuje i-lub w najbliższym czasie może w sposób negatywny oddziaływać na implementację Strategii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający, w czasie realizacji zamówienia przez Wykonawcę, przewiduje prowadzenie regularnych spotkań, które będą miały na celu monitorowanie postępów prac oraz bieżącą wymianę informacji w zakresie podjętej współpracy, zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wartości 50% wartości brutto zamówienia w zakresie dodatnia nie więcej niż 3 łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową, które należy ująć w opracowanej Strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego na warunkach zgodnych z przedmiotem tego zamówienia, w szczególności z przyjętymi w zamówieniu podstawowym terminami płatności, zasadami odbioru. Szczegółowe warunki zamówienia uzupełniającego określi umowa.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.40.00.00-8, 72.22.20.00-7, 72.22.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 05.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysokości 8000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. FORMA, Termin i miejsce wniesienia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Oddział w Łodzi, ul. Rzgowska 34/36, 93-172 Łódź, numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 135-WR-P0-2016 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zawierać następujące elementy: 1) oznaczenie dającego zlecenie, beneficjenta gwarancji - tj. Zamawiającego, gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, w tym w szczególności określenie podmiotu składającego ofertę (Wykonawcy) - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazanie wszystkich tych podmiotów (wykonawców), 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą), 5) nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że: a) Wykonawca (którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp lub b) Wykonawca (którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lub c) Wykonawca (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lub d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6) Postanowienia ust. 6 powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt. 2e. 7) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 11.3. Utrata wadium Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art.46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1. WYKONAWCA musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: A) co najmniej dwie usługi doradztwa polegające na opracowaniu strategii na rzecz podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych i/lub innym podmiotem**, o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto* (słownie: dwieście tysięcy złotych i zero groszy) każda, przy czym co najmniej jedna z ww. usług zakresem tematycznym obejmowała analizę otoczenia; B) co najmniej dwie usługi doradztwa polegające na doradztwie finansowym i podatkowym o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto* każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy); C) co najmniej jedną usługę doradztwa polegającą na opracowaniu i,lub wdrożeniu procesów reorganizacji grupy podmiotów o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto* każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy); D) co najmniej jedną usługę doradztwa polegającą na zaprojektowaniu i, lub wdrożeniu rozwiązań z zakresu digitalizacji zasobów o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto* (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy); E) co najmniej jedną usługę doradztwa polegającą na zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązań z zakresu magazynowania wielkopowierzchniowego, przy czym Zamawiający pod pojęciem magazynowania wielkopowierzchniowego rozumie budynki o funkcjach magazynowych, o powierzchni magazynowej nie mniejszej niż 2 000 m2 i wysokości nie mniejszej niż 3 m, umożliwiających wprowadzenie do nich i przechowywanie obiektów o znacznej kubaturze. * Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany, ** Zamawiający pod pojęciem jednostki sektora finansów publicznych rozumie podmioty wskazane w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885, 938, 1646 z późn. zm.) oraz spółki prawa handlowego, przedsiębiorstwa, instytuty badawcze, banki. 2. W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, ZAMAWIAJĄCY: zastrzega, iż minimalna liczba wykonanych usług wskazana odpowiednio w punktach od A do E jest obligatoryjnym do spełnienia warunkiem udziału w postępowaniu, w przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5 Wykonawców, zastosuje punktową kwalifikację WYKONAWCÓW, w której każdy WYKONAWCA będzie mógł uzyskać maksymalnie sumę 10 (słownie: dziesięć) punktów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: A) Kierownik zespołu doradczego: wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach kierującego zadaniami audytowymi o charakterze zapewniającym i/lub doradczym, oraz osoba ta kierowała co najmniej dwoma projektami o charakterze doradczym i/lub wdrożeniowym o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych i zero groszy) każda; B) Specjalista ds. strategii: wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe przy opracowywaniu strategii biznesowych, w tym co najmniej jedno opracowanie o charterze strategicznym na rzecz podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych i/lub innym podmiotem**, przy czym doświadczenie to obejmuje swoim zakresem również doświadczenie w zakresie analizy otoczenia; C) Specjalista ds. ekonomiczono-finansowych: wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie w zakresie nauk ekonomicznych, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane ze sporządzaniem analiz o charakterze ekonomiczno - finansowym i opracowywaniem modeli i projekcji; D) Specjalista ds. analizy popytu: wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie w zakresie nauk ekonomicznych, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu analizy popytu dla przedsięwzięć; E) Prawnik: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk prawniczych, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym doświadczenie zawodowe przy opracowaniu i/lub wdrożeniu procesów związanych z restrukturyzacją grupy podmiotów; F) Prawnik: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk prawniczych, co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zagadnień pomocy publicznej; G) Specjalista IT: wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk informatycznych, doświadczenie zawodowe w projektowaniu i/lub wdrażaniu rozwiązań z zakresu digitalizacji zasobów, w tym budowy infrastruktury fizycznej i logicznej w tym zakresie; H) Specjalista ds. technicznych: wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie techniczne, doświadczenie zawodowe w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań z zakresu magazynowania wielkopowierzchniowego, zgodnie z definicją znaczeniową tego pojęcia nadaną przez Zamawiającego w sekcji Wiedza i doświadczenie; I) Specjalista ds. dziedzictwa kulturowego: wykształcenie wyższe, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przechowywania muzealiów (zgodnie z definicją z Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach - t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 987, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 352.) oraz ochrony dziedzictwa kulturowego; J) Specjalista ds. sektora kultury i sektora audiowizualnego: wykształcenie co najmniej wyższe, doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania analiz dla podmiotów z sektora audiowizualnego (co najmniej 2 analizy,raporty). W przypadku wykształcenia zdobytego zagranicą, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 z późn. zm.) * Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany, ** Zamawiający pod pojęciem jednostki sektora finansów publicznych rozumie podmioty wskazane w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885, 938, 1646 z późn. zm.) oraz spółki prawa handlowego, przedsiębiorstwa, instytuty badawcze, banki. . 2. Osoby wskazane w punktach od A do J stanowią obligatoryjny do spełnienia warunek udziału w postępowaniu. Poszczególne osoby wykazane w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, mogą łączyć kompetencje wskazane w maksymalnie w 2 punktach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na etapie składania przez Wykonawców Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2) Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść złożonych dokumentów, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do wniosku wypełniony i podpisany właściwy załącznik oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób zapewniający ich właściwą ochronę; 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Na etapie zaproszenia Wykonawcy przez Zamawiającego do składania ofert: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 3) Pozostałe dokumenty Wykonawca składa, zgodnie ze wzorami do SIWZ; 4)Dowód wniesienia wadium - dla formy innej niż pieniądz Zamawiający wymaga, aby kopia dokumentu (potwierdzona za zgodność z oryginałem) gwarancji lub poręczenia była trwale złączona z ofertą, a oryginał był składany jako odrębny dokument przed upływem terminu składania ofert (oryginał może znajdować się w tej samej kopercie, co oferta, ale nie może być z nią trwale złączony). 5) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia własnego Wykonawcy w postaci jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia według Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia - dalej zwanego JEDZ (Dz.Urz. UE L 3/16), przy czym w przypadku nie dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający może odstąpić od wezwania wykonawcy do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy: 1) Wykonawca powołuje się w JEDZ na dostępność tych dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej i wskazuje te bazy danych, a Zamawiający samodzielnie może pobrać te dokumenty, 2) Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, które są już w posiadaniu Zamawiającego. JEDZ złożony przez: 1) Wykonawcę - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz JEDZ składa każdy z wykonawców; 2) Podmioty trzecie - formularz JEDZ podmiotu trzeciego składa Wykonawca, jeżeli powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. JEDZ powinien być wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego . JEDZ powinien dotyczyć także weryfikacji podstaw wykluczenia. Dotyczy to sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim Podwykonawcą będzie; 3) Podwykonawcę - dotyczy podwykonawców wskazanych przez wykonawcę którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, jeżeli zamawiający w postępowaniu takiego wskazania podwykonawców wymaga. JEDZ powinien dotyczyć weryfikacji podstaw wykluczenia. 4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia brutto. 70 % kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy przeznaczone jest jako gwarancja zgodnego z umową wykonania usług, zaś 30% wniesionego zabezpieczenia jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady.Okres rękojmi za wady zostaje przedłużony do udzielonego przez Wykonawcę okresu gwarancji tj. na okres 36 miesięcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
1.W przypadku gdy liczba WYKONAWCÓW, którzy wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5 (słownie: pięciu) ZAMAWIAJĄCY zaprosi do składania ofert wszystkich WYKONAWCÓW spełniających te warunki; 2.W przypadku gdy więcej niż 5 (słownie: pięciu) WYKONAWCÓW wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu i uzyska taką samą ilość punktów, ZAMAWIAJĄCY zaprosi WYKONAWCÓW, którzy wykażą najwyższą liczbę wykonanych usług doradztwa, polegającego na opracowaniu strategii na rzecz podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych i lub innym podmiotem*, o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych i zero groszy) każda. W tym przypadku Zamawiający zastosuje punktową kwalifikację WYKONAWCÓW, w której każdy WYKONAWCA będzie mógł uzyskać maksymalnie sumę 10 (słownie: dziesięć) punktów. Dodatkowe punkty, o których mowa w punkcie drugim niniejszego ustępu - zostaną przyznane za wykonanie usług przewyższających minimalną wskazaną w nich liczbę w spełnieniu warunków udziału, po jednym punkcie za każdą usługę (max. 10 punktów). Punkty za dodatkowe doświadczenie, o których mowa, Zamawiający przyzna wyłącznie za doświadczenie własne Wykonawcy, a nie podmiotu trzeciego. *Zamawiający pod pojęciem jednostki sektora finansów publicznych rozumie podmioty wskazane w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885, 938, 1646 z późn. zm.) oraz spółki prawa handlowego, przedsiębiorstwa, instytuty badawcze, banki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - METODYKA REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalna jest - pod rygorem nieważności - zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w OP i SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy dotyczących terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: a) niezbędną zmianę sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; c) pojawienie się okoliczności i/lub dokumentów jeśli w toku realizacji opracowania okaże się, iż należy je uwzględnić; d) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy np. zmiany prawa, zagrożenie terrorystyczne. 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. 5. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach: a) terminu wykonania przedmiotu umowy oraz obniżenie wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia przez Strony zakresu wykonywanego zamówienia o wartość proporcjonalną do zakresu zmniejszenia zamówienia; b) podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; c) zmian organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji umowy; d) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez strony; e) terminu i sposobu zapłaty wynagrodzenia w sytuacji: zmiany zasad finansowania zamówienia przez Zamawiającego, zmiany terminu wykonania zamówienia w wyniku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, zmiany przepisów prawa, f) zmiany korzystnych dla Zamawiającego, w przypadkach, gdy potrzeba zmiany wynika ze zmiany przepisów prawa lub okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy; g) zmiana podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w OPZ i SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w OPZ/SIWZ, h) zmiany personelu, o której mowa w § 14 umowy. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ec1lodz.pl/ bipec1lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
EC1 Łódź Miasto Kultury w Łodzi ul. Targowa 1/3 90-022 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.06.2016 godzina 11:00, miejsce: EC1 Łódź Miasto Kultury w Łodzi ul. Targowa 1/3 90-022 Łódź Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Łódź: Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową..
Numer ogłoszenia: 144646 - 2016; data zamieszczenia: 12.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 90283 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 59 53, faks 42 638 59 58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową...
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową. Projekt zakłada wypracowanie nowego modelu współpracy pomiędzy łódzkimi instytucjami związanymi z kulturą filmową (zwanymi dalej ŁIKF) w celu lepszego wykorzystania ich potencjału kulturalnego oraz komercyjnego oraz właściwego zabezpieczenia zasobów dziedzictwa filmowego. Zasoby, o których mowa, mają nieocenioną wartość kulturową oraz posiadają pewną wartość komercyjną. Zacieśnienie współpracy pomiędzy ŁIKF pozwoli na uzyskanie efektu synergii w wykorzystaniu zasobów filmowych Łodzi oraz na zachowanie łódzkiego dziedzictwa filmowego zarówno w sferze materialnej, jak i symbolicznej. Celami projektu są w szczególności: 1) Uzyskanie efektu synergii pomiędzy działającymi ŁIKF, w tym wypracowanie efektywnego modelu współpracy między nimi a nowopowstałym Narodowym Centrum Kultury Filmowej (zwanego dalej NCKF), działającym jako oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi (zwanym dalej EC1). Dotyczy to zwłaszcza podmiotów, których organizatorem i,lub właścicielem jest Miasto Łódź i Województwo Łódzkie; 2) Stworzenie optymalnego modelu działania ŁIKF poprzez zwiększenie ich aktywności na polu kultury oraz efektywności komercyjnej; 3) Odbudowanie wizerunku Łodzi filmowej jako wiodącego ośrodka kultury filmowej w Polsce oraz poza jej granicami; 4) Zachowanie i zabezpieczenie najcenniejszych elementów dziedzictwa filmowego Łodzi oraz umożliwienie ich wykorzystania w działalności upowszechniania kultury filmowej przez NCKF oraz inne ŁIKF, poprzez między innymi optymalizację procesów magazynowania zasobów ŁIKF; 5) Upowszechnianie wiedzy o filmie poprzez m.in. digitalizację wybranych zasobów dziedzictwa filmowego oraz ich udostępnienie za pośrednictwem sieci Internet; 6) Wykorzystanie dziedzictwa ŁIKF do stworzenia najbardziej atrakcyjnej dla różnych grup społecznych i zawodowych oferty artystycznej, edukacyjnej i rozrywkowej. Narodowe Centrum Kultury Filmowej to specjalistyczny oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi - instytucji kultury prowadzonej wspólnie przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Miasto Łódź. NCKF został powołany w połowie 2015 roku i zainaugurował swoją działalność z początkiem 2016 roku. Po zakończeniu inwestycji planowanej na lata 2016-2019 NCKF będzie centralnym w Polsce i unikatowym w tej części Europy ośrodkiem kulturalno-edukacyjnym dla osób zainteresowanych światem filmu i audiowizualności. Zgodnie z obowiązującym Statutem EC1, upowszechnianie kultury filmowej w NCKF odbywać się będzie poprzez: 1. upowszechnianie i popularyzację kultury filmowej poprzez organizację wystaw, przeglądów i innych przedsięwzięć o zasięgu krajowym i międzynarodowym, 2. prowadzenie wieloaspektowej działalności edukacyjnej dotyczącej historii filmu polskiego i światowego, estetyki filmowej i środków wyrazu, społecznych funkcji filmu, 3. prezentację dorobku polskiej i światowej kinematografii, między innymi poprzez prowadzenie pokazów i prezentacji multimedialnych, w tym również w kinie sferycznym; Powstanie NCKF skłania do wypracowania nowego modelu współpracy pomiędzy różnymi podmiotami z obszaru kultury filmowej w celu ich pełniejszego wykorzystania ich zasobów. Będzie miało wpływ na wzmocnienie kulturalno-gospodarczej pozycji nie tylko Łodzi ale również i całego regionu. W ramach zamówienia wymagane jest przeprowadzenie analizy wykonalności koncepcji współpracy ŁIKF, stworzonej przez EC1 oraz opracowanie strategii jej implementacji. Analiza wykonalności musi obejmować poszczególne założenia zaproponowane w koncepcji Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że określone założenia nie będą możliwe do realizacji (np. z przyczyn finansowych, prawnych, ekonomicznych itp.) Wykonawca musi przedstawić alternatywne rozwiązanie, pozwalające na osiągnięcie celów współpracy ŁIKF. Końcowym elementem analizy wykonalności musi być wskazanie, które założenia projektu pozwolą na osiągnięcie celów projektu przy uwzględnieniu, że: a. muszą one obejmować uzyskiwanie najlepszych efektów z danych nakładów, b. muszą zawierać optymalny dobór metod i środków służących osiągnięciu założonych celów, c. założenia muszą zapewnić wykonanie przedsięwzięcia w sposób umożliwiający terminową realizację poszczególnych zadań, podzadań w perspektywie do końca roku 2020. Kluczowym zadaniem Wykonawcy będzie przedstawienie szczegółowych rozwiązań w zakresie wdrożenia założeń koncepcji, które będzie uwzględniało NCKF oraz strategię budowy i rozwoju tejże części EC1 jako centralnego ośrodka związanego z kulturą filmową w Łodzi wspierającego pozycję Łodzi filmowej. Wybrane założenia stanowić będą podstawę do stworzenia Strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową (zwaną dalej Strategią). Opracowana przez Wykonawcę Strategia zawierać musi co najmniej następujące elementy: 1. Analizę otoczenia ŁIKF; 2. Koncepcję projektu; 3. Harmonogram finansowo-rzeczowy implementacji Strategii, z podziałem na poszczególne zadania, podzadania; 4. Rekomendacje dotyczące tego, jaka instytucja oraz w jakim terminie powinna wdrożyć określone rozwiązania, zmiany; 5. Budżet związany z implementacją Strategii podzielony na zadania, podzadania; 6. Istniejące niepożądane zjawiska (w tym zmienność otoczenia) i związane z nimi występujące lub potencjalne ryzyko, które oddziałuje i-lub w najbliższym czasie może w sposób negatywny oddziaływać na implementację Strategii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający, w czasie realizacji zamówienia przez Wykonawcę, przewiduje prowadzenie regularnych spotkań, które będą miały na celu monitorowanie postępów prac oraz bieżącą wymianę informacji w zakresie podjętej współpracy, zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.40.00.00-8, 72.22.20.00-7, 72.22.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DS CONSULTING Sp. zo.o., ul. Grunwaldzka 209, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 420000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
416232,00
Oferta z najniższą ceną:
416232,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
859770,00
Waluta:
PLN .