zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: ratusz@olsztynek.pl
tel: 89 51954 50
fax: 895 195 457
Dane postępowania
ID postępowania: 32322920110
Data publikacji zamówienia: 2011-12-06
Termin składania wniosków: 2011-12-11   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 201 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1 Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.bip.olsztynek.pl Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Olsztynek Centrum Edukacji Atut Wschód s.c - Placówka Oświatowo -Wychowawcza Ognisko Pracy Pozaszkolnej - K.Tischner, J.Jastrzębski, I.Tracz
Brzozów
162 162,00
0,46
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-02-02
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
801000005
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
162 162,00 zł
Minimalna złożona oferta:
162 162,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
162 162,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
162 162,00 zł


Olsztynek: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Olsztynek


Numer ogłoszenia: 323229 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.olsztynek.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Olsztynek.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Olsztynek, tj.: SP w Olsztynku, SP w Waplewie i SP w Elgnówku. 2. Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju osobistego każdego ucznia poprzez dostosowanie wsparcia do jego indywidualnych potrzeb. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, w terminie 3 dni od daty zawarcia, umowy programu i planu pracy zajęć dodatkowych i przedstawienia go do akceptacji koordynatorom szkolnym i kierownikowi projektu. 4. Wykonawca przygotowując dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: 1) wnioskiem o dofinansowanie projektu, 2) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) dokumentacją systemową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, 4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu w każdej ze szkól zespół nauczycieli i dostępną w danej szkole. 5. Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. Godzina zajęć rozwijających, dydaktyczno-wyrównawczych i gimnastyki korekcyjnej będzie trwała 45 minut, godzina zajęć logopedycznych będzie trwała 60 minut. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie do 5 dnia każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: comiesięcznych sprawozdań, kart czasu pracy, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania sprawozdania z każdych zajęć raz na pół roku z uwzględnieniem każdego ucznia, przeprowadzenia testu kompetencyjnego Indywidualna Diagnoza Postępów każdego dziecka po każdym semestrze zajęć oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców raz na semestr. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z kierownikiem projektu i koordynatorami szkolnymi projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów Projektu, 10. Wykonawca będzie dokonywał ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywania ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie, 11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć - zajęcia prowadzone przez Wykonawcę winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie, 12. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 13. W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach , po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 14. Cele szczegółowe projektu to: 1) Zniwelowaniu trudności w czytaniu i pisaniu oraz trudności matematycznych uczniów kl. I - III w szkołach podstawowych na terenie gminy Olsztynek w r. szk. 2011/2012; 2) Zniwelowanie wad wymowy i wad postawy uczniów kl. I - III w szkołach podstawowych na terenie gminy Olsztynek w r. szk. 2011/2012; 3) Rozwinięcie zainteresowań i uzdolnień dzieci na zajęciach matematyczno-przyrodniczych uczniów kl. I - III w szkołach podstawowych na terenie gminy Olsztynek w r. szk. 2011/2012. W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu mają być odpowiedzią na potrzeby stymulowania, usprawniania zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wczesna pomoc uczniom, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach tych zajęć oraz zapewnienie dogodnych warunków przyswajania przez nich wiedzy w odpowiednim tempie pozwoli na niepogłębienie barier w opanowywaniu treści również z innych przedmiotów. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem ojczystym. Ilość godzin - 1143h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 19. SP w Olsztynku 14 gr. 5-osobowych - 60 h, SP w Waplewie 2 gr. 3-osobowe - 60 h, SP w Elgnówku 3 gr. (5 i 4)-osobowe - 61 h, Termin realizacji - 1143h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r. b. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce: Zajęcia mają na celu zmniejszenie trudności w logicznym myśleniu, abstrahowaniu i rachunku pamięciowym tj. trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych u uczniów objętych wsparciem w ramach projektu. Zajęcia mają umożliwić zastosowanie wiedzy matematyczno- przyrodniczej do wyjaśniania zjawisk występujących w otaczającej rzeczywistości. Ilość godzin - 1083h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 18. SP w Olsztynku 14 gr. 5-osobowych - 60 h, SP w Waplewie 1 gr. 5-osobowa - 60 h, SP w Elgnówku 3 gr. (5 i 4)-osobowe - 61 h, Termin realizacji - 1083h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r., c. Zajęcia rozwijające zdolności matematyczno-przyrodnicze: Udział w zajęciach ma spowodować wzrost kompetencji kluczowych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Ich efektem ma być rozbudzenie zainteresowań otaczającym światem przyrody i podejmowanie prób rozwiązywania coraz trudniejszych problemów matematycznych. Objęcie wsparciem uczniów podczas zajęć rozwijających ma zapobiec zahamowaniu rozwoju uzdolnień i zniechęceniu do aktywnej pracy oraz osiąganiu wyników poniżej intelektualnych możliwości. Celem zajęciem jest pogłębienie wiedzy i umiejętności matematyczno-przyrodniczych. Ilość godzin - 840h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 14. SP w Olsztynku 11 gr. (8 i 7)-osobowe - 60 h, SP w Waplewie 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 60 h, Termin realizacji - 840h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r., d. Zajęcia logopedyczne: Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad wymowy. Leczenie zaburzeń mowy podczas zajęć ma zapobiec min. utrwalaniu się tzw. nieprawidłowych wzorców artykulacyjnych a w konsekwencji obniżeniu poczucia własnej wartości. Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Olsztynku 1 gr. 4-osobowa - 60 h, SP w Waplewie 2 gr. 1-osobowe - 30 h, Termin realizacji - 120h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r., e. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej: Zajęciami z gimnastyki korekcyjnej zostaną objęci uczniowie z najpoważniejszymi wadami związanymi ze zmianą trybu życia, z przejściem z dużej swobody ruchu na kilkugodzinne przebywanie w pozycji siedzącej. Udział w zajęciach ma wpłynąć na wzmocnienie gorsetu mięśniowego oraz utrwalenie nawyku prawidłowej postawy ciała. Ilość godzin - 90h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Waplewie 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 30 h, Termin realizacji - 90h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca udokumentuje, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto. Kryterium oceny stanowi łączna ilość (liczba) projektów, która zostanie poddana ocenie. Wykonawca może również wykazać, że posiada doświadczenie w realizacji usługi podobnej rodzajowo do przedmiotu zamówienia, która w żadnej części nie była finansowana z środków pochodzących z Unii Europejskiej w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, gdzie przedmiotem wykonania były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe. Wartość poszczególnych usług nie stanowi kryterium oceny; oceniany jest łączny czas trwania tych usług.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca udokumentuje oświadczeniem wraz z wykazem zespołu nauczycieli posiadających kwalifikacje do prowadzenia zajęć z podaniem wykształcenia kierunkowego, stopnia awansu zawodowego i stażu pracy pedagogicznej właściwego dla świadczonej usługi (wymagane posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego uprawniające do realizacji danego typu zajęć specjalistycznych, posiadanie stopnia nauczyciela kontraktowego i co najmniej 5-letni staż pracy oraz doświadczenie w prowadzeniu danego typu zajęć. Przy czym preferowane jest posiadanie co najmniej stopnia nauczyciela mianowanego i co najmniej 10-letniego stażu pracy pedagogicznej), a także, że cały zespół realizujący projekt odbył lub odbędzie w trakcie jego realizacji przeszkolenie w zakresie równości szans - zasada równości szans kobiet i mężczyzn.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniej niż 100 tys. zł brutto.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty, 2) Wykaz potwierdzający fakt, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tys. zł brutto lub/i wykaz wykonawcy potwierdzający realizację usługi (usług) podobnej rodzajowo do przedmiotu zamówienia, która w żadnej części nie była finansowana z środków pochodzących z Unii Europejskiej w okresie poprzedzającym upływ terminu, gdzie przedmiotem wykonania były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe. Zamawiający nie narzuca wzoru załącznika. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Zamawiający nie narzuca wzoru załącznika. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 30
  • 3 - Kwalifikacje - 20


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy opisano w projekcie umowy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.olsztynek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, sekretariat.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych numer identyfikacyjny -WND-POKL.09.01.02-28-129/11.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Olsztynek: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Olsztynek


Numer ogłoszenia: 27775 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 323229 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705, faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Olsztynek.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Olsztynek, tj.: SP w Olsztynku, SP w Waplewie i SP w Elgnówku. 2. Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju osobistego każdego ucznia poprzez dostosowanie wsparcia do jego indywidualnych potrzeb. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, w terminie 3 dni od daty zawarcia, umowy programu i planu pracy zajęć dodatkowych i przedstawienia go do akceptacji koordynatorom szkolnym i kierownikowi projektu. 4. Wykonawca przygotowując dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: 1) wnioskiem o dofinansowanie projektu, 2) Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organy prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 3) dokumentacją systemową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, 4) diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu w każdej ze szkól zespół nauczycieli i dostępną w danej szkole. 5. Wykonawca będzie prowadził zajęcia zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. Godzina zajęć rozwijających, dydaktyczno-wyrównawczych i gimnastyki korekcyjnej będzie trwała 45 minut, godzina zajęć logopedycznych będzie trwała 60 minut. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie do 5 dnia każdego miesiąca do akceptacji kierownikowi projektu: comiesięcznych sprawozdań, kart czasu pracy, list obecności i harmonogramu przeprowadzonych zajęć. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych wraz z listą obecności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania sprawozdania z każdych zajęć raz na pół roku z uwzględnieniem każdego ucznia, przeprowadzenia testu kompetencyjnego Indywidualna Diagnoza Postępów każdego dziecka po każdym semestrze zajęć oraz ankiet ewaluacyjnych wypełnianych przez rodziców raz na semestr. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z kierownikiem projektu i koordynatorami szkolnymi projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów Projektu, 10. Wykonawca będzie dokonywał ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywania ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie, 11. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność materialną za powierzone mienie tj. materiały i pomoce dydaktyczne udostępnione do prowadzenia zajęć - zajęcia prowadzone przez Wykonawcę winny uwzględniać zastosowanie powyższych pomocy dydaktycznych w jak największym stopniu, o ile charakter danego rodzaju zajęć umożliwia i uzasadnia ich stosowanie, 12. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych. 13. W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej wykonawca będzie miał obowiązek we własnym zakresie przedstawić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach , po wcześniejszym pisemnych poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody. 14. Cele szczegółowe projektu to: 1) Zniwelowaniu trudności w czytaniu i pisaniu oraz trudności matematycznych uczniów kl. I - III w szkołach podstawowych na terenie gminy Olsztynek w r. szk. 2011/2012; 2) Zniwelowanie wad wymowy i wad postawy uczniów kl. I - III w szkołach podstawowych na terenie gminy Olsztynek w r. szk. 2011/2012; 3) Rozwinięcie zainteresowań i uzdolnień dzieci na zajęciach matematyczno-przyrodniczych uczniów kl. I - III w szkołach podstawowych na terenie gminy Olsztynek w r. szk. 2011/2012. W zajęciach z beneficjentami poruszona zostanie kwestia zasady równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych: a. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu mają być odpowiedzią na potrzeby stymulowania, usprawniania zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wczesna pomoc uczniom, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach tych zajęć oraz zapewnienie dogodnych warunków przyswajania przez nich wiedzy w odpowiednim tempie pozwoli na niepogłębienie barier w opanowywaniu treści również z innych przedmiotów. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem ojczystym. Ilość godzin - 1143h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 19. SP w Olsztynku 14 gr. 5-osobowych - 60 h, SP w Waplewie 2 gr. 3-osobowe - 60 h, SP w Elgnówku 3 gr. (5 i 4)-osobowe - 61 h, Termin realizacji - 1143h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r. b. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce: Zajęcia mają na celu zmniejszenie trudności w logicznym myśleniu, abstrahowaniu i rachunku pamięciowym tj. trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych u uczniów objętych wsparciem w ramach projektu. Zajęcia mają umożliwić zastosowanie wiedzy matematyczno- przyrodniczej do wyjaśniania zjawisk występujących w otaczającej rzeczywistości. Ilość godzin - 1083h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 18. SP w Olsztynku 14 gr. 5-osobowych - 60 h, SP w Waplewie 1 gr. 5-osobowa - 60 h, SP w Elgnówku 3 gr. (5 i 4)-osobowe - 61 h, Termin realizacji - 1083h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r., c. Zajęcia rozwijające zdolności matematyczno-przyrodnicze: Udział w zajęciach ma spowodować wzrost kompetencji kluczowych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Ich efektem ma być rozbudzenie zainteresowań otaczającym światem przyrody i podejmowanie prób rozwiązywania coraz trudniejszych problemów matematycznych. Objęcie wsparciem uczniów podczas zajęć rozwijających ma zapobiec zahamowaniu rozwoju uzdolnień i zniechęceniu do aktywnej pracy oraz osiąganiu wyników poniżej intelektualnych możliwości. Celem zajęciem jest pogłębienie wiedzy i umiejętności matematyczno-przyrodniczych. Ilość godzin - 840h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 14. SP w Olsztynku 11 gr. (8 i 7)-osobowe - 60 h, SP w Waplewie 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 60 h, Termin realizacji - 840h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r., d. Zajęcia logopedyczne: Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad wymowy. Leczenie zaburzeń mowy podczas zajęć ma zapobiec min. utrwalaniu się tzw. nieprawidłowych wzorców artykulacyjnych a w konsekwencji obniżeniu poczucia własnej wartości. Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Olsztynku 1 gr. 4-osobowa - 60 h, SP w Waplewie 2 gr. 1-osobowe - 30 h, Termin realizacji - 120h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r., e. Zajęcia gimnastyki korekcyjnej: Zajęciami z gimnastyki korekcyjnej zostaną objęci uczniowie z najpoważniejszymi wadami związanymi ze zmianą trybu życia, z przejściem z dużej swobody ruchu na kilkugodzinne przebywanie w pozycji siedzącej. Udział w zajęciach ma wpłynąć na wzmocnienie gorsetu mięśniowego oraz utrwalenie nawyku prawidłowej postawy ciała. Ilość godzin - 90h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Waplewie 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 30 h, Termin realizacji - 90h od dnia podpisania umowy do końca VI 2012 r. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych numer identyfikacyjny -WND-POKL.09.01.02-28-129/11.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.01.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Atut Wschód s.c - Placówka Oświatowo -Wychowawcza Ognisko Pracy Pozaszkolnej - K.Tischner, J.Jastrzębski, I.Tracz, ul. 3-go Maja 43D, 36-200 Brzozów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 160000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    162162,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    162162,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    162162,00


  • Waluta:
    PLN.