zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Adres: Akademicka, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: magda.ewa.korolczuk@gmail.com
tel: 83 3433320
fax: 83
Dane postępowania
ID postępowania: 503662-N-2018
Data publikacji zamówienia: 2018-01-10
Termin składania wniosków: 2018-01-18   
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 45 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 2 Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: http://www.sp2-biala-podlaska.eu Informacja dostępna pod: http://www.sp2-biala-podlaska.eu
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych PUH MERITUM Adam Kruk
Lublin
131 782,00
0,26
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2018-02-15
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
39162100
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
131 782,00 zł
Minimalna złożona oferta:
131 782,00 zł
Ilość złożonych ofert:
4
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
131 782,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
146 875,00 zł


Ogłoszenie nr 503662-N-2018 z dnia 2018-01-10 r.

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej: Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu” w podziale na dwa zadania.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Od węgielka do diamentu.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej, krajowy numer identyfikacyjny 000713562, ul. Akademicka  8 , 21-500  Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 3433320, e-mail magda.ewa.korolczuk@gmail.com, faks 83 .
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp2-biala-podlaska.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.sp2-biala-podlaska.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia , 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 8, pok. 10 ( sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu” w podziale na dwa zadania.
Numer referencyjny: ZP.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz; 2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy)do siwz; 3. Zamawiający informuje, iż umowa o zamówienie publiczne będzie zawarta odrębnie na każdą część. 4. Przedmiot zamówienia dotyczący zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn., że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wyżej wskazane dokumenty należy załączyć do oferty. Pozostałe pomoce objęte są gwarancją w okresie wskazanym przez producenta pomocy.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 45
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do siwz.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do siwz.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 2) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 3) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 4) zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycją wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę/projekt umowy z podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami – zapisy ustawy stosuje się. 5) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, 6) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia, 7) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia; 8) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 3. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie. 5. Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia zamawiającego o zmianie adresu siedziby wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-18, godzina: 15:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)-
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. "Matematyka z wesołym kangurem" Autor-praca zbiorowa ,Rok wydania: 2016, Oprawa: miękka ,Liczba stron: 224, Format: 17.6 x 25.0 cm zestaw 24 2. „Und so weiter” Materiały ćwiczeniowe do j. Niemieckiego dla klasy 4 "Und so weiter neu 1. Zeszyt ćwiczeń do języka niemieckiego dla klasy 4 (wersja rozszerzona)" Marta Kozubska , Ewa Krawczyk , Lucyna Zastapiło. Publikacja zawiera zadania utrwalające. Dodatkowe gry ułatwiają przyswajanie słówek, konstrukcji i reguł gramatycznych poprzez zabawę, również podczas pracy indywidualnej. sztuka 16 3. „Und so weiter” Podręcznik do nauki j. Niemieckiego dla klasy 4 Und soweiterneu 1. Marta Kozubska , Ewa Krawczyk , Lucyna Zastapiło. Podręcznik do klasy czwartej zawiera m.in.: 7 rozdziałów tematycznych, scenariusz sztuki teatralnej „Ich bin so allein”, niemiecko-polski słowniczek alfabetyczny. Oprawa miękka, rok wydania 2017. sztuka 16 4. Angielski, karty dla dzieci – 100 pierwszych zdań Karty 100 pierwszych zdań. Zestaw zawiera: książeczkę z grami i podstawami gramatyki, 104 kolorowe karty angielsko-polskie, płytę CD z nagraniami zdań i piosenek. Wymiary kart 6,7 x 10 cm. sztuka 2 5. Angielskie słowa w kawałkach Wieloelementowa pomoc do nauki języka angielskiego, wprowadzająca 90 rodzin wyrazów. W zestawie 220 elem., instrukcja sztuka 2 6. Atlas geograficzny Szkolny atlas geograficzny łączący ujęcie globalne (na mapach świata) z przeglądem regionalnym (kontynenty i części kontynentów), szczegółowe opracowanie dla Polski. Charakterystyka środowiska naturalnego, zagadnienia społeczne i gospodarcze oparte na najnowszych danych statystycznych i opracowaniach specjalistów. W zestawie płyta CD z mapami konturowymi. sztuka 30 7. Atlas grzybów Atlas zawiera szczegółowe opisy i profesjonalne zdjęcia min 250 gatunków grzybów występujących w Polsce. Oprawa: kartonowa w obwolucie PCV, zalecany format: 13 x 19,5 cm. sztuka 5 8. Atlas minerałów i kamieni szlachetnych i skał Atlas zawiera duże fotografie barwne i opisy min. 200 najważniejszych minerałów, kamieni szlachetnych i skał, ich opisy gęstości, barwy, pokroju, pochodzenia i zastosowania. Zalecany format: 10,8 x 18 cm, oprawa: kartonowa ze skrzydełkami. sztuka 5 9. Atlas owadów Atlas zawiera opisy min. 1000 gatunków owadów, ponad 1400 zdjęć wykonanych w naturze, opisy trybu życia, najważniejszych cech i zwyczajów owadów. Zalecany format: 13,3 x 19 cm, oprawa kartonowa z obwolutą PCV. Zalecany format wynika z możliwości łatwego korzystania z przewodnika w terenie. sztuka 5 10. Atlas pogoda i klimat Atlas zawiera opisy, wyjaśnienia i fotografie min. 300 zjawisk związanych z pogodą i klimatem. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa: kartonowa z obwolutą PCV. sztuka 5 11. Atlas przyrodniczy Atlas zawiera infografiki z barwnymi zdjęciami , przejrzyste schematy, część wykonana na kalce, czytelne mapy. Taka forma graficzna ułatwia analizę przedstawionych zagadnień. Atlas zawiera mapy Polski, Europy, świata, człowieka, otaczającej przyrody. Format: A4 sztuka 30 12. Atlas przyrodniczy dla dzieci autor: Joanna Kuryjak Atlas przyrodniczy dla dzieci Zwierzęta i rośliny Polski, Oprawa miękka, Liczba stron: 112 sztuka 3 13. Atlas ptaków w Polsce Ilustrowana encyklopedia zawierająca zdjęcia i opisy większości gatunków ptaków występujących w Polsce, zalecany format: 21 x 27,5 cm, oprawa twarda, dołączona płyta CD z głosami ptaków. sztuka 5 14. Atlas roślin chronionych w Polsce Atlas przedstawia min. 380 gatunków naczyniowych roślin chronionych w Polsce, ich miejsca występowania i kategorie zagrożenia. Rośliny zgrupowane są według barw kwiatów. Oprawa kartonowa z obwolutą PCV, zalecany format: 13 x 19,5 cm. sztuka 5 15. Atlas ziół Bogato ilustrowany atlas wprowadza w zagadnienia stosowania ziół oraz produkcji surowców zielarskich z roślin uprawianych w ogrodzie lub dziko rosnących. Wiedzą dzielą się producenci ziół, naukowcy z ośrodków badawczych i doświadczalnych oraz zioło-lekarze z zakonu ojców Bonifratrów. Liczba stron : 144, oprawa i wymiary: twarda, 170 x 240 mm. sztuka 3 16. Atlas zwierząt chronionych w Polsce Atlas zwierząt chronionych przedstawia szczegółowo opisy min. 400 wybranych gatunków zwierząt chronionych, ich cechy charakterystyczne, tryb życia, rozród, rozmieszczenie na terenie Polski, zamieszkiwane środowiska, zagrożenia. Atlas zawiera ponad tysiąc ilustracji, rysunków i zdjęć. Zalecany format: 21 x 30 cm, oprawa: twarda. sztuka 5 17. Basic Facts about Great Britain Fakty o GB Nazwa: Basic Facts about Great Britain Fakty o GB, Rozmiar: 160 cm x 120 cm plansza dwustronna, laminowana, oprawiona w drewniane wałki z zawieszką w języku angielskim sztuka 2 18. Budowanie zdań - grupowy zestaw z klockami reading rods Zestaw zawiera podstawowe pomoce potrzebne do nauki budowania poprawnych zdań oraz tworzenia pojęć gramatycznych. Zawartość zestawu: duży zestaw klocków Reading Rods - Tworzenie zdań 4 zestawy kart aktywności 'Tworzenie zdań' książka "Word Building - Instruction & Activity Book" (48-stron) zawierająca ponad 100 kartoników do demontracji 4 podstawki do kart i klocków Reading Rods całość umieszczona w estetycznym pudełku z przykrywką sztuka 2 19. Budujemy zdania po angielsku Pomoc rozwija i ćwiczy umiejętność czytania i wymowy angielskich słów oraz utrwala ich poprawną pisownię. Karty pomagają w zrozumieniu, w jaki sposób i gdzie używać części mowy, wielkich liter oraz interpunkcji w angielskich zdaniach. Zawartość: • 55 słów • 4 interpunkcje • 27 zdjęć • instrukcja • wym. elem. ok. 5 x 5 cm sztuka 2 20. Czas teraźniejszy ciągły - karty do nauki czasowników Zestaw Angielski dla początkujących przygotowano z myślą o osobach chcących rozpocząć naukę języka angielskiego od podstaw. Zawarte w nim tytuły dobrano tak, aby umożliwić opanowanie zagadnień leksykalno-gramatycznych niezbędnych do poprawnej komunikacji na poziomie podstawowym (A1, A2). W skład zestawu wchodzą: Starter, Słownictwo 1, Słownictwo 2, Czasowniki dla początkujących sztuka 16 21. Czasowniki po angielsku-zdjęcia Zestaw zawiera: 108 fotografii o wym. 7 x 7 cm, 108 podpisów o wym. 7 x 3 cm, instrukcję sztuka 16 22. Ćwiczymy czytanie ze zrozumieniem Zestaw zawiera 8 tematycznych teczek: Giraffes can't swim, The Perfect Pet, Howard's Horrible Hiccups, The Case of the Missing Pie, A Better Place to Study, A Sticky Home, Towering Triangles, What's So Great About Mona Lisa? Każda teczka zawiera: kieszeń na przechowywanie planu lekcji i osobna na kopie ćwiczeń, 6 kopii fragmentów do czytania, 12 kart ze słownictwem. Całość jest zebrana w trwałym, lakierowanym kartonowym pudelku. Zawartość: 8 teczek, 48 kart z tekstami, 96 kart ze słownictwem, instrukcja sztuka 2 23. Diagnoza nauczycielska. Narzędzia pomiaru pedagogicznego. Narzędzia do obserwacji i diagnozy umiejętności czytania i pisania uczniów. Pozycja zawiera próby diagnozujące umiejętność czytania i pisania uczniów szkoły podstawowej, teksty korektorskie służące badaniu spostrzegawczości wzrokowej. sztuka 1 24. Edukacyjne sówki Pomoc dydaktyczna, dla której powinna być zapewniona następująca funkcjonalność: Sówki można wykorzystać jako liczmany lub nawlekać je na korale na specjalnie przygotowane wstążki. Jeden komplet wstążek wykonany jest w czterech kolorach, aby sortować sówki według koloru. Drugi komplet wstążek wykonany jest w zielonym kolorze z nadrukiem osi liczbowej od 1 do 10, aby doskonalić liczenie. Każda wstążka zaopatrzona jest w końcówkę, ułatwiającą nawlekanie. Zestaw powinien zawierać: ok. 40 sówek w różnych kolorach wykonane z tworzywa, wymiary ok.: śr. 5 cm, grub. 1,5, śr. otworu 1 cm) - 4 wstążki w różnych kolorach - 4 wstążki zielone z nadrukiem osi liczbowej - dł. wstążki ok. 45 cm, instrukcję. sztuka 3 25. Gra edukacyjna English Eater – Chatter Gra składa się z: plansza do gry o wymiarach 32 x 24 cm, zestaw 68 drewnianych klocków o wymiarach 3 x 3 cm, w tym dwa zestawy klocków z różnymi zadaniami (po 28 sztuk) oraz jeden zestaw klocków mających pewną funkcję w grze (12 sztuk), kostka do gry, 6 pionków, instrukcja. sztuka 2 26. Gra edukacyjna: Poszukaj pasujących kategorii tematycznych Gra edukacyjna, składająca się z 56 kart, która pomaga uczniom wzbogacać słownictwo i rozwijać umiejętności skojarzeniowe sztuka 2 27. Gra językowa Bis- Deutsch Super Bis Deutsch jest grą językową rozwijającą umiejętność zadawania pytań oraz udzielania odpowiedzi w języku niemieckim związanych z prostymi sytuacjami życia codziennego. Zestaw zawiera: 120 ilustrowanych kart (w tym 60 kart pytaniami związanymi z prostymi sytuacjami życia codziennego, oraz 60 kart z odpowiedziami), broszurę metodyczną w języku niemieckim opisującą reguły gry i różne scenariusze prowadzenia rozgrywki oraz zawierającą sugestie dotyczące możliwych sposobów wykorzystania gry w trakcie zajęć, dodatkową kostkę do gry,rozbudowaną instrukcję w języku polskim. sztuka 2 28. Gra językowa Schnitzeljagd Deutsch Gra językowa Schnitzeljagd Deutsch z polską instrukcją. Zestaw zawiera: 66 kart ze zdjęciami wybranych miejsc, zabytków, postaci i kulinariów charakterystycznych dla Niemiec i krajów niemieckojęzycznych, 66 kart z opisami odnoszącymi się do obrazków (po 5 wskazówek na każdej karcie), instrukcję w języku niemieckim, dodatkową kostkę do gry, rozbudowaną instrukcję w języku polskim. sztuka 2 29. Gra językowa Wir packen unseren Koffer Gra językowa Die Rundreise. Zestaw zawiera: składaną papierową planszę do gry zawierającą 100 pól (w tym niektóre opatrzone zdjęciami),132 karty podzielone na 6 talii o następujących określonych kolorach i tematyce, dwie składane papierowe kostki do gry (jedna z kolorami, druga z "oczkami"), 16-stronicową broszurę metodyczną w języku niemieckim z opisem reguł gry, mapką Niemiec, Austrii i Szwajcarii, dodatkowymi pomysłami dotyczącymi różnych wariantów prowadzenia rozgrywki, a także prezentacją w formie krótkich opisów najciekawszych miejsc znajdujących się na terenie wspomnianych krajów wraz z adresami stron internetowych prezentujących interesujące informacje na ich temat, dodatkową kostkę do gry, rozbudowaną instrukcję w języku polskim. sztuka 2 30. Gramatyka języka rosyjskiego Zestaw 15 plansz w formacie B3 zawierający materiał strukturalno-gramatyczny. Tematyka plansz: Rzeczownik, Przypadki, Deklinacje rzeczownika, Odmiana rzeczowników rodzaju męskiego, Odmiana rzeczowników rodzaju żeńskiego, Odmiana rzeczowników rodzaju nijakiego, Odmiana rzeczowników żywotnych i nieżywotnych, Czasownik – koniugacje, Czasowniki dokonane i niedokonane, Czasowniki zwrotne, Przymiotnik, Odmiana przymiotników, Stosowanie przymiotników, Zaimki osobowe, Zaimki wskazujące. Plansze są gotowe do zawieszenia. sztuka 1 31. Has & Have - odmiana czasownika Plansza dydaktyczna przedstawiająca czasowniki być, mieć i móc. Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. sztuka 16 32. Karty edukacyjne:Dziecięce ubrania Zestawy pomagają określić i poszerzyć zasób słownictwa z danego zakresu, mogą być stosowane do ćwiczeń językowych. Rozwijają również spostrzegawczość, logiczne myślenie i kojarzenie. Pomoc przeznaczona także do sortowania, klasyfikacji i nauki języków obcych.• 48 zdjęć o wym. 15 x 10 cm sztuka 2 33. Karty edukacyjne:Ulubione zwierzęta Karty edukacyjne: Ulubione zwierzęta. Zestawy pomagają określić i poszerzyć zasób słownictwa z danego zakresu,mogą być stosowane do ćwiczeń językowych. Rozwijają również spostrzegawczość, logiczne myślenie i kojarzenie. Pomoc przeznaczona także do sortowania, klasyfikacji i nauki języków obcych. Zdjęcia przedstawiające różne zwierzęta. • 45 zdjęć o wym. 15 x 10 cm sztuka 2 34. Karty: Co jest źle?, Zestawy pomagają określić i poszerzyć zasób słownictwa z danego zakresu. Zdjęcia przedstawiające sytuacje, w których jeden element nie pasuje do obrazka, np. chłopiec piszący marchewką czy bałwan nad morzem. Format A4 do samodzielnego pocięcia na 4 karty A6 każdy. W zestawie 45 zdjęć o wym. 15 x 10 cm sztuka 2 35. Karty: Co należy do kogo? Gra dydaktyczna- język angielski- przedstawiająca w sposób obrazkowy minimum 14 zawodów i ich atrybuty. Przykładowo co należy do lekarza? Stetoskop, lekarstwa i termometr. sztuka 2 36. Karty: Co się zdarzyło? 14 historyjek do układania i opowiadania. Na każdą ze scen składają się 3 obrazki, które układamy zgodnie z kolejnością zdarzeń. Gra zawiera element samokontroli - pasują do siebie tylko logicznie dobrane elementy. Wymiary puzzli po złożeniu 23 x 10,5 cm sztuka 2 37. Karty: przedmioty Przedmioty szkolne. Zdjęcia przedstawiające ludzi, miejsca i rzeczy, które zwykle można spotkać w szkole. W zestawie 48 zdjęć o wym. 15 x 10 cm sztuka 2 38. Karty: żywność Zdjęcia przedstawiające różne produkty spożywcze, zarówno półprodukty jak i gotowe posiłki. W zestawie 46 zdjęć o wym. 15 x 10 cm sztuka 2 39. Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej Wersja papierowa, autorzy: Tomczak Joanna, Ziętara Renata. rok wydania: 2014, Format A4, 72 strony. Kwestionariusz diagnozy jest podzielony na 9 części, związanych z konkretnymi zaburzeniami. Każda część składa się z podpunktów, które umożliwiają dokładne rozpoznanie problemu. Części kwestionariusza dotyczą najistotniejszych zagadnień koniecznych do właściwego zdiagnozowania zaburzenia przed rozpoczęciem pracy terapeutyczno-reedukacyjnej. Do każdej części zamieszczono szczegółowy instruktaż i odpowiednie narzędzia badawcze. Poszczególne części kwestionariusza dotyczą: charakterystyki ucznia (zachowanie, koncentracja uwagi, uczciwość, stosunek do pracy i grupy), charakterystyka czynności komunikowania się (aktywność, sposób porozumiewania się, poprawność stylistyczo-gramatyczna, wady wymowy, rozumienie), słuch fonematyczny (analiza i synteza słuchowa + testy fonetyczne), czytanie (znajomość liter, analiza i synteza wzrokowa, technika i tempo czytania, rozumienie czytanego tekstu, błędy), pisanie (znajomość liter, technika, grafia, błędy i sposób pisania), sfera ruchowa (sprawność manualna, lateralizacja), percepcja wzrokowa (analiza rysunków, różnicowanie figur geometrycznych i kolorów, układanie obrazka z części, spostrzeganie podobieństw i różnic na podstawie dwóch obrazków), orientacja (schemat ciała, nazywanie kierunków i stosunków przestrzennych, ciągi zautomatyzowane), procesy myślowe (kojarzenie i pamięć). sztuka 1 40. Leksykon zwierząt od A do Ż W 544 stronicowym leksykonie przedstawiono charakterystyczne szczegóły, właściwości, przyzwyczajenia i miejsca występowania gadów, płazów, owadów, ptaków, ryb, ssaków i innych ważnych grup. Opisy świata zwierząt (około 1800 haseł) uzupełnia ponad 1600 wspaniałych, barwnych fotografii i szkiców. Wydanie IX. sztuka 3 41. Loteryjka do sortowania, zwierzęta domowe i morskie Zestaw dwóch układanek o atrakcyjnej kolorystyce. Duże obrazki przedstawiają zwierzęta morskie i ulubione domowe zwierzątka w kolorowej scenerii. Zawartość: 2 duże obrazki z tworzywa, 16 małych tafelków, drewniana rama planszy o wymiarach 40 x 28 cm sztuka 12 42. Loteryjka do sortowania, zwierzęta leśne i gospodarskie Zestaw dwóch układanek o atrakcyjnej kolorystyce. Układanka, w której do dużych obrazków przedstawiających las i gospodarstwo wiejskie należy dopasować zwierzęta żyjące w jednym i drugim środowisku. Zawartość: 2 duże obrazki z tworzywa, 16 małych tafelków drewniana rama planszy o wymiarach 40 x 28 cm sztuka 12 43. Lotto dźwiękowe po angielsku – emocje Loteryjka zachęcająca dzieci do dobierania wyrazu twarzy do usłyszanych emocji wyrażonych w zdaniu w języku angielskim. W skład wchodzi 8 plansz o wym. 21 x 14 cm, 120 żetonów, CD sztuka 2 44. Lupa Lupa z kolorową rączką o dużym powiększeniu 4,5x. Średnica plastikowej soczewki wynosi ponad 11 cm. sztuka 24 45. Mały atlas anatomiczny Przedstawia anatomię człowieka w sposób przystępny, usystematyzowany, zawiera barwne tablice wraz z tekstami objaśniającymi. sztuka 15 46. Mapa topograficzna okolic szkoły i regionu+plany Biała Podlaska i okolice - mapa turystyczna, wymiary min. 12 x21 cm sztuka 15 47. Mapa:Basic Facts about USA Fakty o USA Nazwa: Basic Facts about USA Fakty o USA Rozmiar: 160 cm x 120 cm plansza dwustronna, laminowana, oprawiona w drewniane wałki z zawieszką w języku angielskim sztuka 2 48. Mata edukacyjna „Animal Alphabet” Rok wydania: 2014, Oprawa: tuba kartonowa 11 x 110 cm, Format: 210 x 360 cm Seria: Maty edukacyjne do angielskiego, Poziom: 4-10 lat sztuka 2 49. Metoda 18 struktur wyrazowych w pracy z dziećmi z trudnościami... (komplet 9 zeszytów) Ćwiczenia pisemne zawarto w 9 zeszytach 32-kartkowych, w których połączono po dwie struktury wyrazowe. Każdy zeszyt ćwiczeń zawiera odrębny zestaw tzw. suwaków i wprawek, w skład których wchodzą wyrazy o określonej strukturze: od najprostszej w części I do najbardziej złożonych w częściach ostatnich. Materiał pisemny poprzedzony jest graficznym schematem budowy omawianych wyrazów. sztuka 4 50. Młody mistrz programowania. Języki BALTIE I SCRATCH dla dzieci Autorzy: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski, rok wydania: 2016. Podręcznik nauki najmłodszych programowania w językach BALTIE i SCRATCH sztuka 24 51. Moje sylabki 1 Autorzy: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys. Zestaw zawiera: samogłoski; wyrażenia dźwiękonaśladowcze; pierwsze sylaby otwarte ze spółgłoskami: p, m, b, l, f, w, t, d; wyrazy do czytania globalnego; zestawy - samogłoska + sylaba otwarta; wyrazy dwusylabowe zbudowane z sylab otwartych; zadania i proste teksty. W zestawie: teczka: A4, 64 karty, broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń. sztuka 4 52. Moje sylabki 2 Autorzy: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys. Zestaw zawiera: sylaby otwarte ze spółgłoskami: s, z, k, g, j, n; zestawy - samogłoska + sylaba otwarta; wyrazy do czytania globalnego; wyrazy dwusylabowe zbudowane z sylab otwartych; zdania i proste teksty. W zestawie: teczka A4, 37 kart, broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń. sztuka 4 53. Moje sylabki 3 Autorzy: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys . Zestaw zawiera: sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami p, m, b, l, t, d, f, w, s, z, k, g, j, n; wyrazy czytane globalnie; pseudowyrazy zbudowane z sylab otwartych i zamkniętych; zdania i teksty. W zestawie: teczka: A4, 58 kart, broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń. sztuka 4 54. Moje sylabki 4 Autorzy: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys . Zestaw zawiera: sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami sz, ż, rz, ch, h, ł, c, dz, cz, dż; krótkie wyrazy jednosylabowe; wyrazy czytane globalnie; pseudowyrazy zbudowane z sylab otwartych i zamkniętych; teksty, krzyżówki sylabowe. Zestaw zawiera: teczka A4, 52 karty, broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń. sztuka 4 55. Ortograffiti. Gry matematyczne W skład zestawu wchodzą gry: Która godzina? (48 kart, 40 żetonów, zegar z ruchomymi wskazówkami), Szybkie oczko (plansza oraz 84 kartoniki), Gry karciane (80 kart), Loteryjka (8 plansz oraz 72 kartoniki), Znajdź mnie (plansza oraz 40 kartoników), Tabliczka mnożenia (plansza oraz karty do wypełniania), 4 pionki, 2 kostki tradycyjne, kostka z liczbami dwucyfrowymi. sztuka 12 56. Ortograffiti. Matematyka bez trudności. Komplet W zestawie znajdują się dwa zeszyty ćwiczeń: Matematyka bez trudności. Część pierwsza i Matematyka bez trudności. Część druga. 12 57. Ortograffiti. Poziom drugi. Komplet 4 zeszytów W zestawie znajdują się 4 zeszyty ćwiczeń z poziomu drugiego, adresowanego do uczniów klas V-VI: ORTOGRAFFITI ó-U, ORTOGRAFFITI RZ-Ż,ORTOGRAFFITI CH-H, ORTOGRAFFITI MIKS. Do pierwszego zeszytu dołączono kolorową nakładkę do czytania. sztuka 12 58. Plansza edukacyjna ,,Segregacja odpadów" Plansza pokazuje podział odpadów, symbole i znaki ekologiczne, czas biodegradacji odpadów. Wymiary: 70x100 cm, dwustronnie foliowana z zawieszką. sztuka 3 59. Plansza edukacyjna-Ptaki żyjące w Polsce Plansza ptaki odlatujące na zimę ptaki pozostające na zimę. Dzięki tej planszy dzieci mogą nie tylko poznać wygląd różnych, mniej i bardziej popularnych, ptaków (np. wilgi, czajki, sikorki zimorodka czy bataliona), ale także dowiedzieć się, które gatunki zostają na zimę w Polce, które odlatują do ciepłych krajów, a także które do nas przylatują. Format: 100.0x50.0 sztuka 3 60. Plansza: Animals: Wild/farm/pets Plansza naścienna. Rozmiar planszy: 100 x70 cm, krawędź górna i dolna wykończone są stalowymi wzmocnieniami. Plansza obustronnie foliowana. sztuka 2 61. Plansza: Animals: Wild/farm/pets Zwierzęta w języku angielskim wraz z tłumaczeniem i rysunkiem, podzielone na trzy grupy: WILD, FARM, PETS. Druk wielobarwny Rozmiar planszy po rozwinięciu: 70 cm x 100 cm. Oprawa : 2 cienkie metalowe listwy - górna z zawieszką. sztuka 2 62. Plansza: kolory Kolorowa plansza służy wprowadzaniu i utrwalaniu nowych słówek tematycznych w języku angielskim. Stanowi ona estetyczną dekorację klasy, stwarzając codzienną okazję do powtarzania znaczenia i pisowni angielskich wyrazów. Na odwrocie planszy znajdują się karty pracy do kopiowania. Wym. 43 x 55 cm sztuka 2 63. Plansza: Be, have got, can & pronouns Plansza dydaktyczna przedstawiająca czasowniki być, mieć i móc. Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. sztuka 2 64. Plansza: Family & garden Plansza dydaktyczna, która przedstawia dużą ilustrację rodziny w ogrodzie. Na planszy wypisane są słówka w języku angielskim związane z rodziną, ogrodem i kolory. Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. 2 65. Plansza: home Plansza dydaktyczna, która przedstawia ilustrację domu. Wypisane są na niej nazwy pomieszczeń i elementów konstrukcji domu w języku angielskim oraz liczby i przyimki lokalizacyjne. Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. sztuka 2 66. Plansza: nouns Ta plansza dydaktyczna w jasny i prosty sposób przedstawia rzeczowniki angielskie z podziałem na policzalne i niepoliczalne. Wymiary:70 cm x 100 cm Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę sztuka 2 67. Plansza: Numbers, what time is it?, Plansza dydaktyczna, która przedstawia liczby w języku angielskim, dni tygodnia, miesiące oraz godziny. Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę sztuka 2 68. Plansza: The tenses – past & future Plansza dydaktyczna, która przedstawia przykłady zastosowania angielskich czasów przeszłych i czasu przyszłego (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Future Simple). Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. sztuka 2 69. Plansza: The tenses – present Plansza dydaktyczna, która przedstawia przykłady zastosowania angielskich czasów teraźniejszych (Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous). Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. sztuka 2 70. Plansze edukacyjne-Rośliny chronione w Polsce Ścienna plansza szkolna z cyklu bioróżnorodność Polski, przedstawiająca 21 gatunków roślin chronionych. Każdy z gatunków pokazany jest na ilustracji oraz opatrzony opisem. Format: 90 x 120 cm, Oprawa w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym, laminowana dwustronnie folią strukturalną o podwyższonej wytrzymałości na rozdzieranie. 5 lat gwarancji na trwałość oprawy i folii. sztuka 3 71. Podręcznik do języka rosyjskiego stupieni klasa 5 STUPIENI. JĘZYK ROSYJSKI. KLASA 5. (Z CD AUDIO). Beata Gawęcka-Ajchel, Anna Żelezik. Podręcznik Stupieni 5 składa się z 8 rozdziałów (ступени) i ma na celu kształtowanie kompetencji leksykalno-gramatycznych, wyrabianie techniki poprawnego czytania, umiejętności słuchania ze zrozumieniem, sprawności mówienia i pisania. Każdy rozdział rozpoczyna się tematycznym, ilustrowanym słowniczkiem. sztuka 16 72. Podręcznik do nauki j. Rosyjskiego stupieni klasa 4 STUPIENI. Język rosyjski. Beata Gawęcka-Ajchel, Anna Żelezik. Podręcznik z ćwiczeniami Podręcznik obejmuje trzynaście rozdziałów. Wszystkie rozdziały zawierają zagadnienia artykulacyjno-graficzne, leksykalne i uwzględniają problemy gramatyczne pojawiające się w tekstach. Oprawa miękka, rok wydania: 2017 sztuka 16 73. Pomoce do poznawania owadów-Owady stemple Komplet drewnianych stempelków w kartonie. Poduszeczka w komplecie. 20 szt. śr. 2 cm sztuka 3 74. Przewodnik do rozpoznawania drzew Książka zawiera szczegółowe informacje i zdjęcia min. 300 gatunków drzew i ponad 50 gatunków krzewów rosnących w Polsce i w Europie Środkowej, zarówno rodzimych jak ii przywiezionych w nasze strony z obcych kontynentów. Oprawa kartonowa z obwolutą PCV, zalecany format: 13,0 x 1 9,4 cm sztuka 5 75. Przewodnik do rozpoznawania po 8sztuk :gwiazd, drzew, ptaków, zwierząt, motyli, owadów, grzybów Przewodnik zawiera opisy (min. 50), rysunki lub zdjęcia gwiazdozbiorów, gwiazd, galaktyk, planet układu słonecznego i ich księżyców oraz informacje o meteorytach i rojach meteorytów. Zalecany format: 13 x 19 cm, oprawa kartonowa ze skrzydełkami. Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min.50) często spotykanych gatunków drzew rosnących w polskich lasach, parkach i ogrodach. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa miękka ze skrzydełkami. Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50) często spotykanych gatunków ptaków w Polsce. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa miękka ze skrzydełkami. Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50) często spotykanych gatunków zwierząt w Polsce. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa miękka ze skrzydełkami. Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50) często spotykanych gatunków motyli w Polsce. W książce motyle pogrupowano według barwy wierzchu ich skrzydeł. Zalecany format: 13,2 x 19,3 cm, oprawa kartonowa z obwolutą PCV. Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50) często spotykanych gatunków owadów w Polsce. Zalecany format: 13,2 cm x 19,3 cm, liczba stron: 64, oprawa kartonowa z obwolutą PCV. Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50 ) często spotykanych gatunków grzybów w Polsce. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa miękka ze skrzydełkami. sztuka 56 76. Przewodnik rośliny i zwierzęta Przewodnik przedstawia opisy i zdjęcia min 1000 gatunków zwierząt i roślin. Krótkie i zwięzłe opisy oprócz podstawowych informacji o wyglądzie zwierzęcia lub rośliny zawierają także trochę ciekawostek przyrodniczych. Zalecany format: 11 x 18 cm, oprawa kartonowa sztuka 5 77. Przewodnik rośliny i zwierzęta Przewodnik przedstawia opisy i zdjęcia min 1000 gatunków zwierząt i roślin. Krótkie i zwięzłe opisy oprócz podstawowych informacji o wyglądzie zwierzęcia lub rośliny zawierają także trochę ciekawostek przyrodniczych. Zalecany format: 11 x 18 cm, oprawa kartonowa sztuka 5 78. Przewodnik-las Przewodnik zawiera opisy min. 450 gatunków roślin, grzybów, zwierząt oraz ich zdjęcia. Zalecany format: 13 x 19 cm, oprawa: kartonowa z obwolutą PCV. Zalecany format wynika z możliwości łatwego korzystania z przewodnika w terenie sztuka 5 79. Przyroda Plus- ćwiczenia rozwijające zainteresowania przyrodnicze Ćwiczenia rozwijające zainteresowania przyrodnicze Autorzy: Agata Kornega, Anna Śliwa Seria: Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych „Przyroda PLUS” to cykl trzech zeszytów rozwijających zainteresowania przyrodnicze dzieci w wieku 6-9 lat. sztuka 64 80. Puzzle angielskie liczba mnoga i pojedyncza Zestaw 27 puzzli służy do łączenia odpowiednich słówek w liczbie pojedynczej i mnogiej. Dziecko poprawia słownictwo i czytanie słówek w języku angielskim. W zestawie: 54 elementy o wym. 5,5 x 9,5 cm sztuka 2 81. Puzzle angielskie przeciwieństwa Zestaw 27 puzzli, służy do łączenia słów o przeciwnych znaczeniach. Przy ich użyciu dziecko polepsza swoje słownictwo i czytanie słówek w języku angielskim. W zestawie 54 elementy w rozm. 5,5 x 9,5 cm sztuka 2 82. Rzeczowniki po angielsku-zdjęcia Zestaw zawiera: 108 fotografii o wym. 7 x 7 cm, 108 podpisów o wym. 7 x 3 cm, instrukcję sztuka 16 83. Scrabble orginal (wersja niemiecka) Zawartość: plansza do gry, 102 płytki z literami, 4 podstawki, woreczek, instrukcja. sztuka 1 84. Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem Autor: The LEAD Project, rok wydania: 2017. Wstęp do programowania dla najmłodszych. Dzięki tej książce dziecko: pozna środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów,dowie się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe,nauczy się tworzyć algorytmy, stworzy niejedną grę. sztuka 16 85. Słowniczek frazeologiczny Słowniczek 1 - frazeologiczny dla dzieci. Liczba stron: 32, Format: 16,8 x 23,5 cm, Rok wydania: 2010. sztuka 4 86. Słowniczek ortograficzny Słowniczek 4 - ortograficzny dla dzieci. Autor: Chromiak Małgorzata, Format: 16,8 x 23,5 cm, Rok wydania: 2012 sztuka 4 87. Słowniczek wyrazów bliskoznacznych Słowniczek 2 - wyrazów obcych dla dzieci. Liczba stron: 32, Format: 16,8 x 23,5 cm, Rok wydania: 2011 sztuka 4 88. Słowniczek wyrazów obcych Ilustrowany słownik wyrazów obcych – wersja dla dzieci. Liczba stron: 32, Format: 16,8 x 23,5 cm, Rok wydania: 2010 sztuka 4 89. Szachy dla dzieci. Część 1. Podstawy gry autor: Mirosława Litmanowicz, Szachy dla dzieci Część 1 Podstawy gry Oprawa miękka, Liczba stron: 132 sztuka 8 90. Szachy dla dzieci. Część 2. Mirosława Litmanowicz, Szachy dla dzieci Część 2, Oprawa miękka, Liczba stron: 132 sztuka 8 91. Szachy dla dzieci. Część 3. Mirosława Litmanowicz, Szachy dla dzieci Część 3, Oprawa miękka, Liczba stron: 212 sztuka 8 92. Szczęśliwe buzie – karty do nauki czasowników Czynności i czasowniki - język angielski. Zestaw zaopatrzono w praktyczny pojemnik do przechowywania tabliczek i ich segregacji. W zestawie: 108 zdjęć przedstawiających konkretne czynności oraz 108 nazw wykonywanych czynności. Karty są wykonane z wysokiej jakości, laminowanego kartonu o grubości 2,5 mm. Zdjęcia o wym.: 7 x 7cm, kartoniki z nazwami o wym.: 7 x 3 cm. sztuka 2 93. Tablice do języka rosyjskiego 133 Jest to pomoc dydaktyczna przeznaczona do nauki języka rosyjskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Zestaw szkolny zawiera 29 tablic formatu B3 z literami oraz 1 tablicę przedstawiającą cały alfabet. Każda tablica zawiera obraz wyrazu podstawowego, wyraz podstawowy, podział wyrazu na sylaby z zaznaczeniem samogłoski akcentowanej, wzory liter pisanych i drukowanych (małych i dużych) oraz niezbędne uwagi dotyczące pisowni lub wymowy. sztuka 1 94. Terapia dysleksji. Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Koncentracja uwagi. Orientacja przestrzenna. Ćwiczenia do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych autor: Sosin Irena. Pakiet zawiera ćwiczenia i karty pracy z obszarów zaburzeń koncentracji uwagi, koordynacji wzrokowo-ruchowej i orientacji przestrzennej. Zeszyty stanowią narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń koncentracji uwagi, koordynacji wzrokowo-słuchowej oraz orientacji przestrzennej uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z dysleksją rozwojową. Publikacja zawiera: karty pracy oraz ćwiczenia. sztuka 1 95. Układanka schubitrix – adjektive :gegensatze Układanka Schubitrix – Adjektive: Gegensatze. Zestaw zawiera 2 układanki o różnych zagadnieniach językowych: 1. łatwe: voll – leer, dick – dunn, hart – weich … 2. trudne: alt – neu/alt – jung, hoch – tief/hoch – niedrig … Zawartość: 2 układanki po 18-24 elementy każda, trójkątne elementy o boku 6 cm wykonane z trwałego kartonu, pudełko z wkładką do sortowania. sztuka 4 96. Warsztat specjalisty terapii pedagogicznej - przewodnik Warsztat specjalisty terapii pedagogicznej- przewodnik z plytą CD. Izabela Mańkowska, Małgorzata Rożyńska. Pozycja książkowa zaktualizowana do nowych rozporządzeń, uzupełnioną o nową wiedzę, nowe pomysły i rozwiązania praktyczne. sztuka 1 ..........................................................
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Ogłoszenie nr 500034862-N-2018 z dnia 15-02-2018 r.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej: „Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu” w podziale na dwa zadania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „ Od węgielka do diamentu”.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503662-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 000713562, ul. Akademicka  8, 21-500  Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 3433320, e-mail magda.ewa.korolczuk@gmail.com, faks 83 .
Adres strony internetowej (url): www.sp2-biala-podlaska.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu” w podziale na dwa zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz; 2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy)do siwz;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/02/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
107228.09

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PUH MERITUM Adam Kruk
Email wykonawcy: biuro@pomoceszkolne.pl
Adres pocztowy: ul.Struga 29
Kod pocztowy: 20-709
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
131782
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131782
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146874.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art.93 ust.4 Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na tą część zamówienia


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.