Informacje o przetargu
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Sernicka Kolonia, przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wola Sernicka oraz budowa sieci wodociągowej Brzostówka – Wólka Zawieprzycka”
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Sernicka Kolonia, przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wola Sernicka oraz budowa sieci wodociągowej Brzostówka – Wólka Zawieprzycka. Część 1 zamówienia – „Budowa sieci wodociągowej Brzostówka – Wólka Zawieprzycka”, której zakres robót obejmuje: budowę sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR17 dn125, montaż zasuw dn100 z miękkim uszczelnieniem. Zasuwy zaopatrzone będą w obudowy teleskopowe i skrzynki uliczne, montaż zaworu odpowietrzającego nadziemnych DN50, montaż kształtek żeliwnych wodociągowych w węzłach wodociągowych. Łączna długość sieci: 2859,0 m.Przedmiot zamówienia w części 1 objęty jest w całości kosztami kwalifikowalnymi w ramach realizacji projektu o którym mowa w pkt 2.9 SIWZ. Część 2 zamówienia – „Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wola Sernicka”, której zakres robót obejmuje: dostarczeniem i montażem sitopiaskownika z dwoma pojemnikami na piasek i skratki, budową budynku sitopiaskownika wraz z instalacjami, budową komory (wanny) żelbetowej sitopiaskownika, przebudowy istniejących sieci kanalizacyjnych fi 200 mm, utwardzenia terenu i zieleni przyobiektowej.Przedmiot zamówienia w części 2 nie jest objęty kosztami kwalifikowalnymi w ramach realizacji projektu o którym mowa w pkt 2.9 SIWZ. Część 3 zamówienia – „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Sernicka Kolonia”, której zakres robót obejmuje: kanały sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne) PVC-U Ø200x6,6mm, kanały przyłączy kanalizacji sanitarnej (grawitacyjne) PVC-U Ø160x5,5mm, kanały sieci kanalizacji sanitarnej (tłoczne) PE Ø125x7,4mm, kanały sieci kanalizacji sanitarnej (tłoczne) PE Ø110x6,6mm, kanały sieci kanalizacji sanitarnej (tłoczne) PE Ø90x5,4mm, studzienki rewizyjne żelbetowe Ø1000mm, studzienki inspekcyjne PCV Ø400mm, przepompownie ścieków polimerobetonowe Ø1200mm.Łączna długość sieci 5695,0 m. Przedmiot zamówienia w części 3 objęty jest kosztami kwalifikowalnymi w ramach realizacji projektu o którym mowa w pkt 2.9 SIWZ z wyjątkiem robót wskazanych w dziale Dział 3 przedmiaru – „Przyłącza kanalizacji sanitarnej – koszty niekwalifikowane” poz. w kosztorysie 189-203. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a, 1b i 1c do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy powinien być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru.
Zamawiający:
Gmina Serniki
Adres: | Serniki , 21-107 Serniki, woj. lubelskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: tolubinskik@serniki.eurzad.eu tel: 818 550 450 fax: 818 550 456 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 518219-N-2018 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2018-02-14 | Termin składania wniosków: | 2018-03-05 |
Rodzaj zamówienia: | roboty budowlane | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 3 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://www.ugserniki.bip.lubelskie.pl | Informacja dostępna pod: | http://www.ugserniki.bip.lubelskie.pl |
Okres związania ofertą: | 29 dni |
Kody CPV
45111200-0 | Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne | |
45231300-8 | Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków | |
45232150-8 | Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody | |
45232410-9 | Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej | |
45232423-3 | Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków | |
45233140-2 | Roboty drogowe | |
45252127-4 | Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków | |
45252200-0 | Wyposażenie oczyszczalni ścieków | |
45332400-7 | Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych | |
45342000-6 | Wznoszenie ogrodzeń |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wola Sernicka | AQUA Spółka z o.o. Tomaszowice Kol.26A | 586 491,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2018-05-16 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 45231300 45232410 45232150 45111200 45252127 45233140 45252200 45232423 45332400 45342000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 586 492,00 zł Minimalna złożona oferta: 586 492,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 586 492,00 zł Maksymalna złożona oferta: 586 492,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Sernicka Kolonia | Lubelskie Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych ELPIS Sp. z o.o. Lublin | 1 760 032,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2018-05-16 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 45231300 45232410 45232150 45111200 45252127 45233140 45252200 45232423 45332400 45342000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 1 760 032,00 zł Minimalna złożona oferta: 1 760 032,00 zł Ilość złożonych ofert: 5 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 3 Minimalna złożona oferta: 1 760 032,00 zł Maksymalna złożona oferta: 2 459 816,00 zł | |
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Gospodarka wodno-ściekowa w rach poddziałania "Wparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej architektury, w tym. inwestycje w energię odnawialną i oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 518219-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 500040996-N-2018
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): http://www.ugserniki.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45232410-9, 45232150-8, 45111200-0, 45252127-4, 45233140-2, 45252200-0, 45232423-3, 45332400-7, 45342000-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wola Sernick | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienie postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu, gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający podczas Trwania postępowania ustalił występowanie nieusuwalnej wady, o których mowa w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych powodujących, że zawarta umowa podlegałby unieważnieniu. Wada ta dotyczy opisu przedmiotu zamówienia i polega na dokonaniu opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w przedmiarze robót numerów katalogowych produktów konkretnych producentów (tj. użycie znaków towarowych) bez uzasadnienia specyfiką przedmiotu zamówienia i w sytuacji, gdy możliwe było opisanie przedmiotu za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Działanie takie jest sprzeczne z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i skutkuje obligatoryjnym unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dotyczy to pozycji Nr 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 21, przedmiaru na sieć wodociągową (przedmiar ten ma zasadnicze znaczenie dla wykonawców ze względu na przyjęcie zasady wynagrodzenia kosztorysowego). Odnosząc się do cech stwierdzonych wad (w świetle przesłanek unieważnienia postępowania wskazanych w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy) należy stwierdzić, że podanie w opisie przedmiotu zamówienia numeru katalogowego konkretnego produktu bez uzasadnienia specyfiką przedmiotu zamówienia i w sytuacji, gdy możliwe było opisanie przedmiotu za pomocą dostatecznie dokładnych określeń jest wadą polegającą na naruszeniu przepisów art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wada ta jest w tym momencie nieusuwalna w świetle przepisów art. 38 ust. 4b ustawy. Wada ta stanowi podstawę do unieważnienia postępowanie na podstawie art. 146 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. Stosownie do tych przepisów Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Odnosząc się do treści art. 146 ust. 6 ustawy należy stwierdzić, że w analizowanej sprawie zamawiający nie dopuścił – pomimo obowiązku ustawowego – możliwości stosowania rozwiązań równoważnych do podanych znakiem towarowym. W efekcie wykonawcy, którzy byli potencjalnie zainteresowani uzyskaniem zamówienia, dysponujący rozwiązaniami równoważnymi nie byli w stanie złożyć ważnej oferty. Oznacza to, że spora grupa potencjalnych wykonawców została pozbawiona możliwości złożenia oferty i tym samym mogło to mieć wpływ na wynik postępowania (wykonawcy ci mogli potencjalnie złożyć oferty korzystniejsze od wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu).Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 PZP. Postępowanie dotknięte jest wadą (naruszenie art. 29 ust. 2 ale przede wszystkim art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych), która jest nieusuwalna (w momencie, gdy upłynął już termin składania ofert nie można dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu) i jest podstawą unieważnienia umowy w parciu o art. 146 ust. 6 PZP (naruszenie przepisów ustawy, które może mieć wpływ na wynik postępowania). Podobną interpretację art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 29 ust. 3 i ar. 146 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych prezentuje Prezes Urzędu Zamówień publicznych w opinii prawnej zamieszczonej w aktualnych opiniach na stronie www.uzp.gov.pl (Opinia dotycząca opisu przedmiotu zamówienia) oraz Krajowa Izba odwoławcza w swoich orzeczeniach . W wyroku nr 1488/14 Kio stwierdziła, że naruszenie art. 29 ust. 1 ustawy polegające na niejednoznacznym opisie przedmiotu zamówienie obliguje zamawiającego do unieważnienia postępowania. W wyroku z dnia 27 maja 2014 r. /KIO 914/14/ KIO oddaliła odwołanie na czynność unieważnienia postępowania w którym zamawiający jako powód unieważnienia podał użycie znaku towarowego bez dopuszczenia rozwiązań równoważnych (podobnie w wyroku z 20 listopada 2012 r. KIO 2428/12). | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Gospodarka wodno-ściekowa w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej architektury, w tym inwestycje w energię odnawialną i oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 518219-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Numer ogłoszenia: 500040996-N-2018
I. 1) NAZWA I ADRES:
Adres strony internetowej (url): http://www.ugserniki.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45232410-9, 45232150-8, 45111200-0, 45252127-4, 45233140-2, 45252200-0, 45232423-3, 45332400-7, 45342000-6
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej Brzostówka - Wólka Zawieprzycka | |
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienie postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu, gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający podczas Trwania postępowania ustalił występowanie nieusuwalnej wady, o których mowa w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych powodujących, że zawarta umowa podlegałby unieważnieniu. Wada ta dotyczy opisu przedmiotu zamówienia i polega na dokonaniu opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w przedmiarze robót numerów katalogowych produktów konkretnych producentów (tj. użycie znaków towarowych) bez uzasadnienia specyfiką przedmiotu zamówienia i w sytuacji, gdy możliwe było opisanie przedmiotu za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Działanie takie jest sprzeczne z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i skutkuje obligatoryjnym unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dotyczy to pozycji Nr 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 21, przedmiaru na sieć wodociągową (przedmiar ten ma zasadnicze znaczenie dla wykonawców ze względu na przyjęcie zasady wynagrodzenia kosztorysowego). Odnosząc się do cech stwierdzonych wad (w świetle przesłanek unieważnienia postępowania wskazanych w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy) należy stwierdzić, że podanie w opisie przedmiotu zamówienia numeru katalogowego konkretnego produktu bez uzasadnienia specyfiką przedmiotu zamówienia i w sytuacji, gdy możliwe było opisanie przedmiotu za pomocą dostatecznie dokładnych określeń jest wadą polegającą na naruszeniu przepisów art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wada ta jest w tym momencie nieusuwalna w świetle przepisów art. 38 ust. 4b ustawy. Wada ta stanowi podstawę do unieważnienia postępowanie na podstawie art. 146 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. Stosownie do tych przepisów Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Odnosząc się do treści art. 146 ust. 6 ustawy należy stwierdzić, że w analizowanej sprawie zamawiający nie dopuścił – pomimo obowiązku ustawowego – możliwości stosowania rozwiązań równoważnych do podanych znakiem towarowym. W efekcie wykonawcy, którzy byli potencjalnie zainteresowani uzyskaniem zamówienia, dysponujący rozwiązaniami równoważnymi nie byli w stanie złożyć ważnej oferty. Oznacza to, że spora grupa potencjalnych wykonawców została pozbawiona możliwości złożenia oferty i tym samym mogło to mieć wpływ na wynik postępowania (wykonawcy ci mogli potencjalnie złożyć oferty korzystniejsze od wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu).Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 PZP. Postępowanie dotknięte jest wadą (naruszenie art. 29 ust. 2 ale przede wszystkim art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych), która jest nieusuwalna (w momencie, gdy upłynął już termin składania ofert nie można dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu) i jest podstawą unieważnienia umowy w parciu o art. 146 ust. 6 PZP (naruszenie przepisów ustawy, które może mieć wpływ na wynik postępowania).Podobną interpretację art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 29 ust. 3 i ar. 146 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych prezentuje Prezes Urzędu Zamówień publicznych w opinii prawnej zamieszczonej w aktualnych opiniach na stronie www.uzp.gov.pl (Opinia dotycząca opisu przedmiotu zamówienia) oraz Krajowa Izba odwoławcza w swoich orzeczeniach . W wyroku nr 1488/14 Kio stwierdziła, że naruszenie art. 29 ust. 1 ustawy polegające na niejednoznacznym opisie przedmiotu zamówienie obliguje zamawiającego do unieważnienia postępowania. W wyroku z dnia 27 maja 2014 r. /KIO 914/14/ KIO oddaliła odwołanie na czynność unieważnienia postępowania w którym zamawiający jako powód unieważnienia podał użycie znaku towarowego bez dopuszczenia rozwiązań równoważnych (podobnie w wyroku z 20 listopada 2012 r. KIO 2428/12). | |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wola Sernicka | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 240000.00 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: AQUA Spółka z o.o. Email wykonawcy: poczta@aqua.lublin.pl Adres pocztowy: 21-008 Tomaszowice, Tomaszowice Kol. 36A Kod pocztowy: 21-008 Miejscowość: Tomaszowice Kol.26A Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 586491.54 Oferta z najniższą ceną/kosztem 586491.54 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 586491.54 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wola Sernicka Kolonia | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2155139.11 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 5 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: Lubelskie Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych ELPIS Sp. z o.o. Email wykonawcy: biuro@elpis.lublin.pl Adres pocztowy: ul. Zemborzycka 55 20-445 Lublin Kod pocztowy: 20-445 Miejscowość: Lublin Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1760032.12 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1760032.12 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2459816.30 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu