Informacje o przetargu
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. :Ja potrafię, Ty potrafisz- cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci
Opis przedmiotu przetargu: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Cel ogólny zajęć: zwiększenie szans edukacyjnych uczennic/uczniów z deficytami w zakresie kompetencji społecznych i przejawiających trudności w nauce poprzez zajęcia psychoedukacyjno-terapeutyczne realizowane w wybranych szkołach podstawowych z terenu miasta Gliwice. Ogólnie do zrealizowania jest: - 1080 godzin, które zostały podzielone na 6 części po 180 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie A w każdej z 6 części i obejmuje przeprowadzenie warsztatów zgodnych z celem ogólnym zajęć oraz celami szczegółowymi i zadaniami trenerek określonymi w pkt III.1.3. SIWZ. - 72 godziny, które również zostały podzielone na 6 części po 12 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie B w każdej z 6 części i obejmuje przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. - 36 godzin, które zostały podzielone na 3 części po 12 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie C w trzech pierwszych częściach i obejmuje udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. Dokładne lokalizacje i terminy przeprowadzenia zajęć zostaną przekazane trenerom po wyborze najkorzystniejszej oferty. Ponadto ustalony zostanie szczegółowy harmonogram zajęć w poszczególnych szkołach, opracowane programy, zakupione materiały szkoleniowe, niezbędne pomoce oraz poczęstunek. Materiały szkoleniowe, pomoce oraz poczęstunek Wykonawca będzie pobierał od asystentek projektu na terenie Poradni i dostarczał je na własny koszt na miejsce wykonania zadania. Tematyka warsztatów będzie ściśle związana ze szczegółowymi celami projektu. Wykonawca powinien być dyspozycyjny w godzinach od 14-18 w dniach od poniedziałku do czwartku oraz w godz. od 8-15 w każdy piątek (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegółowe godziny pracy zostaną przekazane Wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 1: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 2: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 3: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 4: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 5: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 6: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Adres: | Warszawska 35a, 44-100 Gliwice, woj. śląskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: sekretariat@ppp.gliwice.eu tel: 32 231 05 69 fax: 32 231 05 69 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 500520110 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2011-01-05 | Termin składania wniosków: | 2011-01-14 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 17 miesięcy | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 6 | Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.poradnia.gliwice.pl | Informacja dostępna pod: | Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Warszawska 35 A 44-100 Gliwice |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami | Monika Grądzka Gliwice | 17 280,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-02-07 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 800000004 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 280,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 280,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 280,00 zł Maksymalna złożona oferta: 19 788,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami | Magdalena Plich Płużniczka, Toszek | 17 280,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-02-07 Dotyczy cześci nr: 2 Kody CPV: 800000004 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 280,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 280,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 280,00 zł Maksymalna złożona oferta: 19 788,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
- Zdanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami | Barbara Nowicka Gliwice | 17 280,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-02-07 Dotyczy cześci nr: 3 Kody CPV: 800000004 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 17 280,00 zł Minimalna złożona oferta: 17 280,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 17 280,00 zł Maksymalna złożona oferta: 19 788,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów | Barbara Nowicka Gliwice | 15 840,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-02-07 Dotyczy cześci nr: 4 Kody CPV: 800000004 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 15 840,00 zł Minimalna złożona oferta: 15 840,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 15 840,00 zł Maksymalna złożona oferta: 18 624,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. | Ewa Kozłowska-Szymik Pyskowice | 15 840,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-02-07 Dotyczy cześci nr: 5 Kody CPV: 800000004 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 15 840,00 zł Minimalna złożona oferta: 15 840,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 15 840,00 zł Maksymalna złożona oferta: 18 624,00 zł | |
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. | Ewelina Pakosz-Szydłowska Gliwice | 15 840,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2011-02-07 Dotyczy cześci nr: 6 Kody CPV: 800000004 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 15 840,00 zł Minimalna złożona oferta: 15 840,00 zł Ilość złożonych ofert: 3 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 15 840,00 zł Maksymalna złożona oferta: 18 624,00 zł | |
Gliwice: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. :Ja potrafię, Ty potrafisz- cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci
Numer ogłoszenia: 5005 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Warszawska 35A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 231 05 69, faks 32 231 05 69.
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.poradnia.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. :Ja potrafię, Ty potrafisz- cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Cel ogólny zajęć: zwiększenie szans edukacyjnych uczennic/uczniów z deficytami w zakresie kompetencji społecznych i przejawiających trudności w nauce poprzez zajęcia psychoedukacyjno-terapeutyczne realizowane w wybranych szkołach podstawowych z terenu miasta Gliwice. Ogólnie do zrealizowania jest: - 1080 godzin, które zostały podzielone na 6 części po 180 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie A w każdej z 6 części i obejmuje przeprowadzenie warsztatów zgodnych z celem ogólnym zajęć oraz celami szczegółowymi i zadaniami trenerek określonymi w pkt III.1.3. SIWZ. - 72 godziny, które również zostały podzielone na 6 części po 12 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie B w każdej z 6 części i obejmuje przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. - 36 godzin, które zostały podzielone na 3 części po 12 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie C w trzech pierwszych częściach i obejmuje udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. Dokładne lokalizacje i terminy przeprowadzenia zajęć zostaną przekazane trenerom po wyborze najkorzystniejszej oferty. Ponadto ustalony zostanie szczegółowy harmonogram zajęć w poszczególnych szkołach, opracowane programy, zakupione materiały szkoleniowe, niezbędne pomoce oraz poczęstunek. Materiały szkoleniowe, pomoce oraz poczęstunek Wykonawca będzie pobierał od asystentek projektu na terenie Poradni i dostarczał je na własny koszt na miejsce wykonania zadania. Tematyka warsztatów będzie ściśle związana ze szczegółowymi celami projektu. Wykonawca powinien być dyspozycyjny w godzinach od 14-18 w dniach od poniedziałku do czwartku oraz w godz. od 8-15 w każdy piątek (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegółowe godziny pracy zostaną przekazane Wykonawcy po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 1: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 2: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 3: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 4: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 5: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 6: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - parafowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ - w przypadku wyboru części nr 1, 2 lub 3, załącznik nr 6 do SIWZ - w przypadku wyboru części nr 4, 5 lub 6) Ponadto: - w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy w postępowaniu. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację, - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podlegają sumowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.poradnia.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Warszawska 35 A 44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.01.2011 godzina 13:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Warszawska 35 A 44-100 Gliwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Numer konkursu: 1/POKL/9.1.2.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z ustalonymi w pkt. III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów - razem 180 godz. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - razem 12 godz. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami - razem 12 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 17.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z ustalonymi w pkt. III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów - razem 180 godz. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - razem 12 godz. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami - razem 12 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 17.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z ustalonymi w pkt. III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów - razem 180 godz. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - razem 12 godz. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami - razem 12 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 17.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z ustalonymi w pkt. III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów - razem 180 godz. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - razem 12 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 17.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z ustalonymi w pkt. III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów - razem 180 godz. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - razem 12 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 17.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z ustalonymi w pkt. III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów - razem 180 godz. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - razem 12 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Okres w miesiącach: 17.
4) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
Gliwice: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci
Numer ogłoszenia: 42569 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 5005 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Warszawska 35A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 231 05 69, faks 32 231 05 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na wybór trenerek/ów prowadzących zajęcia w ramach projektu pt. Ja potrafię, Ty potrafisz- cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Cel ogólny zajęć: zwiększenie szans edukacyjnych uczennic/uczniów z deficytami w zakresie kompetencji społecznych i przejawiających trudności w nauce poprzez zajęcia psychoedukacyjno-terapeutyczne realizowane w wybranych szkołach podstawowych z terenu miasta Gliwice. Ogólnie do zrealizowania jest: - 1080 godzin, które zostały podzielone na 6 części po 180 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie A w każdej z 6 części i obejmuje przeprowadzenie warsztatów zgodnych z celem ogólnym zajęć oraz celami szczegółowymi i zadaniami trenerek określonymi w pkt III.1.3. SIWZ. - 72 godziny, które również zostały podzielone na 6 części po 12 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie B w każdej z 6 części i obejmuje przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. - 36 godzin, które zostały podzielone na 3 części po 12 godzin każda część. Zadanie to określone zostało jako zadanie C w trzech pierwszych częściach i obejmuje udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. Dokładne lokalizacje i terminy przeprowadzenia zajęć zostaną przekazane trenerom po podpisaniu umowy. Ponadto ustalony zostanie szczegółowy harmonogram zajęć w poszczególnych szkołach, opracowane programy, zakupione materiały szkoleniowe, niezbędne pomoce oraz poczęstunek. Materiały szkoleniowe, pomoce oraz poczęstunek Wykonawca będzie pobierał od asystentek projektu na terenie Poradni i dostarczał je na własny koszt na miejsce wykonania zadania. Tematyka warsztatów będzie ściśle związana ze szczegółowymi celami projektu. Wykonawca powinien być dyspozycyjny w godzinach od 14-18 w dniach od poniedziałku do czwartku oraz w godz. od 8-15 w każdy piątek (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Szczegółowe godziny pracy zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. CZEŚĆ 1: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 2: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 3: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami. 6 spotkań razy 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 4: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 5: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. CZEŚĆ 6: Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół zgodnie z wymienionymi w pkt III.1.3. SIWZ celami ogólnymi i szczegółowymi oraz zadaniami trenerek/ów. Warsztaty obejmują 2 grupy uczniów: uczniowie/uczennice klasy I-III po 2 godz. raz w tygodniu i uczniowie/uczennice klasy IV-VI po 3 godz. w tygodniu razy 12 spotkań = 60 godzin razy 3 cykle zajęć = 180 godzin. Każda grupa liczy po 10 uczennic/ów. Czas realizacji I cyklu: marzec 2011- czerwiec 2011, II cyklu: październik 2011 - styczeń 2012, III cyklu: luty 2012 - maj 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty. Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów. Badaniami objętych zostanie 6 grup uczennic/ów po 2 godz. = 12 godz. Czas realizacji: luty 2011 - czerwiec 2012. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony z Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt pt. Ja potrafię, Ty potrafisz - cykl warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci - współfinansowany przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR:
1
Nazwa:
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Grądzka, ul. Odrowążów 93B/5, 44-103 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17280,00
Oferta z najniższą ceną:
17280,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
19788,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
2
Nazwa:
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Plich, ul. Wiejska 33/2, 44-180 Płużniczka, Toszek, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17280,00
Oferta z najniższą ceną:
17280,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
19788,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
3
Nazwa:
- Zdanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów - Zadanie C: Udział trenerek/ów w spotkaniach z rodzicami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Nowicka, ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 23/9, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 17280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
17280,00
Oferta z najniższą ceną:
17280,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
19788,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
4
Nazwa:
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Nowicka, ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 23/9, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 15840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
15840,00
Oferta z najniższą ceną:
15840,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
18624,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
5
Nazwa:
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Kozłowska-Szymik, ul. Zielona 6, 44-120 Pyskowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 15840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
15840,00
Oferta z najniższą ceną:
15840,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
18624,00
Waluta:
PLN.
Część NR:
6
Nazwa:
- Zadanie A: Przeprowadzenie warsztatów dla uczennic/uczniów gliwickich szkół - Zadanie B: Przeprowadzenie badań poziomu kompetencji społecznych i trudności dydaktycznych uczennic/ów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewelina Pakosz-Szydłowska, ul. Dolnej Wsi 14/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 15840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
15840,00
Oferta z najniższą ceną:
15840,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
18624,00
Waluta:
PLN.