Informacje o przetargu
Zakup usług edukacyjnych do realizacji projektu pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie wszystkich zajęć dodatkowych objętych projektem systemowym pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług edukacyjnych rozumianych jako przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizacje procesu dydaktycznego na poziomie właściwym dla nauczania w klasach I-III szkół podstawowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Czas trwania jednej godziny zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin realizacji wszystkich zajęć do 28 czerwca 2012 r. Edukacyjne zajęcia dodatkowe w ramach zamówienia obejmują: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te będą odbywać się w formie ćwiczeń usprawniających i doskonalących techniki czytania, które będą miały na celu rozwijanie umiejętności czytania i pisania. Łączna ilość godzin 420, ilość grup 14, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 300 godzin, 10 grup, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 5. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Zajęcia odbywać się będą w formie ćwiczeń utrwalających i doskonalących umiejętności matematyczne. Zajęcia będą miały na celu efektywniejsze zdobywanie umiejętności poprzez wykonywanie podstawowych działań matematycznych. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 10. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia odbywać się będą w formie ćwiczeń usprawniających aparat mowy. Będą one miały na celu korektę wad wymowy. Łączna ilość godzin 420, ilość grup 14, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 270 godzin, 9 grup, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 11, średnia ilość uczniów w grupie - 5. 4) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci. Zajęcia odbywać się będą w formie spotkań grupowych, które służyć będą realizacji celów terapeutycznych, edukacyjnych i rozwojowych. Będą one miały na celu kształtowanie prawidłowej osobowości dziecka. Łączna ilość godzin 150, ilość grup 5, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 7 do 8, średnia ilość uczniów w grupie - 7. 5) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Zajęcia będą odbywać się w formie ćwiczeń usprawniających motorykę i korygujących wady postawy. Będą one miały na celu korektę wad postawy. Łączna ilość godzin 210, ilość grup 7, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 5 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 8. 6) Terapia zajęciowa dla dzieci. Zajęcia odbywać się będą w formach warsztatów usprawniających fizyczne, psychiczne i społeczne możliwości dziecka. Będą one miały na celu ogólną stymulację poznawczą u dzieci, wzbudzenie u nich zaufania do własnych sił, co pomoże uczniom w pokonywaniu trudności. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 8, średnia ilość uczniów w grupie - 4. 7) Zajęcia matematyczne i przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w tym zakresie. Zajęcia odbywać się będą w formie zadań praktycznych i ćwiczeń doskonalących umiejętność logicznego myślenia, rozwijających zainteresowania matematyczne i przyrodnicze. Będą one miały na celu poszerzenie wiedzy matematycznej i przyrodniczej oraz wzmacnianie potencjału intelektualnego ucznia. Łączna ilość godzin 210, ilość grup 7, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 90 godzin, 3 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 5 do 10, średnia ilość uczniów w grupie - 8. 8) Zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w tym zakresie. Zajęcia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych kształcących umiejętności plastyczne. Będą one miały na celu rozwijanie zdolności manualnych u uczniów, rozwinięcie wrażliwości estetycznej i zapoznanie z różnorodnymi technikami plastycznymi. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 10. 9) Zajęcia artystyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w danym zakresie (zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej w Stegnie, zajęcia teatralne w Szkole Podstawowej w Jantarze, zajęcia muzyczno-taneczne w Szkole Podstawowej w Tujsku). Zajęcia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych rozwijających zainteresowania dzieci. Zajęcia muzyczne będą miały na celu rozwijanie zdolności słuchowych, głosowych oraz umiejętności gry na instrumencie. Zajęcia muzyczno-taneczne będą miały wpływ na kształtowanie poczucia rytmu oraz na swobodę i płynność ruchów. Zajęcia teatralne będą miały na celu poznanie pracy aktora, przygotowywanie kostiumów i dekoracji. Zajęcia artystyczne mają służyć przezwyciężeniu tremy przed występem publicznym i wspieraniu zainteresowań uczniów. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 11.
Zamawiający:
Urząd Gminy w Stegnie
Adres: | ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, woj. pomorskie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: stan121@op.pl tel: 552 478 171 fax: 552 478 395 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 2088420120 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2012-01-23 | Termin składania wniosków: | 2012-02-01 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 148 dni | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | stegna.ug.gov.pl | Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego | |
80310000-0 | Usługi edukacji młodzieży | |
80410000-1 | Różne usługi szkolne |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Zakup usług edukacyjnych do realizacji projektu pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna. | HUMANEO Nowy Sącz | 89 982,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2012-03-01 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 803100000 801000005 804100001 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 89 983,00 zł Minimalna złożona oferta: 89 983,00 zł Ilość złożonych ofert: 4 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 1 Minimalna złożona oferta: 89 983,00 zł Maksymalna złożona oferta: 106 828,00 zł | |
Stegna: Zakup usług edukacyjnych do realizacji projektu pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna
Numer ogłoszenia: 20884 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Stegnie , ul. Gdańska 34/6, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478171, faks 055 2478395.
Adres strony internetowej zamawiającego:
stegna.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych do realizacji projektu pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie wszystkich zajęć dodatkowych objętych projektem systemowym pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług edukacyjnych rozumianych jako przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizacje procesu dydaktycznego na poziomie właściwym dla nauczania w klasach I-III szkół podstawowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Czas trwania jednej godziny zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin realizacji wszystkich zajęć do 28 czerwca 2012 r. Edukacyjne zajęcia dodatkowe w ramach zamówienia obejmują: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te będą odbywać się w formie ćwiczeń usprawniających i doskonalących techniki czytania, które będą miały na celu rozwijanie umiejętności czytania i pisania. Łączna ilość godzin 420, ilość grup 14, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 300 godzin, 10 grup, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 5. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Zajęcia odbywać się będą w formie ćwiczeń utrwalających i doskonalących umiejętności matematyczne. Zajęcia będą miały na celu efektywniejsze zdobywanie umiejętności poprzez wykonywanie podstawowych działań matematycznych. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 10. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia odbywać się będą w formie ćwiczeń usprawniających aparat mowy. Będą one miały na celu korektę wad wymowy. Łączna ilość godzin 420, ilość grup 14, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 270 godzin, 9 grup, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 11, średnia ilość uczniów w grupie - 5. 4) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci. Zajęcia odbywać się będą w formie spotkań grupowych, które służyć będą realizacji celów terapeutycznych, edukacyjnych i rozwojowych. Będą one miały na celu kształtowanie prawidłowej osobowości dziecka. Łączna ilość godzin 150, ilość grup 5, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 7 do 8, średnia ilość uczniów w grupie - 7. 5) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Zajęcia będą odbywać się w formie ćwiczeń usprawniających motorykę i korygujących wady postawy. Będą one miały na celu korektę wad postawy. Łączna ilość godzin 210, ilość grup 7, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 5 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 8. 6) Terapia zajęciowa dla dzieci. Zajęcia odbywać się będą w formach warsztatów usprawniających fizyczne, psychiczne i społeczne możliwości dziecka. Będą one miały na celu ogólną stymulację poznawczą u dzieci, wzbudzenie u nich zaufania do własnych sił, co pomoże uczniom w pokonywaniu trudności. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 8, średnia ilość uczniów w grupie - 4. 7) Zajęcia matematyczne i przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w tym zakresie. Zajęcia odbywać się będą w formie zadań praktycznych i ćwiczeń doskonalących umiejętność logicznego myślenia, rozwijających zainteresowania matematyczne i przyrodnicze. Będą one miały na celu poszerzenie wiedzy matematycznej i przyrodniczej oraz wzmacnianie potencjału intelektualnego ucznia. Łączna ilość godzin 210, ilość grup 7, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 90 godzin, 3 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 5 do 10, średnia ilość uczniów w grupie - 8. 8) Zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w tym zakresie. Zajęcia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych kształcących umiejętności plastyczne. Będą one miały na celu rozwijanie zdolności manualnych u uczniów, rozwinięcie wrażliwości estetycznej i zapoznanie z różnorodnymi technikami plastycznymi. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 10. 9) Zajęcia artystyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w danym zakresie (zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej w Stegnie, zajęcia teatralne w Szkole Podstawowej w Jantarze, zajęcia muzyczno-taneczne w Szkole Podstawowej w Tujsku). Zajęcia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych rozwijających zainteresowania dzieci. Zajęcia muzyczne będą miały na celu rozwijanie zdolności słuchowych, głosowych oraz umiejętności gry na instrumencie. Zajęcia muzyczno-taneczne będą miały wpływ na kształtowanie poczucia rytmu oraz na swobodę i płynność ruchów. Zajęcia teatralne będą miały na celu poznanie pracy aktora, przygotowywanie kostiumów i dekoracji. Zajęcia artystyczne mają służyć przezwyciężeniu tremy przed występem publicznym i wspieraniu zainteresowań uczniów. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 11..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.31.00.00-0, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIZW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w tym określone w: 1) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), 2) § 14 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228 poz. 1487). Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 2) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo w oryginale lub jego odpis poświadczony notarialnie, określające jego zakres i upoważnienie do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz informację, że jest ono obowiązujące dla danego postępowania, podpisane przez osobę(-y) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w oryginale lub jego odpis poświadczony notarialnie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.stegna.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat, pok. nr 16, Urzędu Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Stegna: Zakup usług edukacyjnych do realizacji projektu pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna.
Numer ogłoszenia: 49317 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 20884 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34/6, 82-103 Stegna, woj. pomorskie, tel. 055 2478171, faks 055 2478395.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych do realizacji projektu pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna..
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie wszystkich zajęć dodatkowych objętych projektem systemowym pt. Mówię, czytam i rozumiem - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci na I etapie nauki we wszystkich szkołach podstawowych w Gminie Stegna. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług edukacyjnych rozumianych jako przeprowadzenie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizacje procesu dydaktycznego na poziomie właściwym dla nauczania w klasach I-III szkół podstawowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Czas trwania jednej godziny zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin realizacji wszystkich zajęć do 28 czerwca 2012 r. Edukacyjne zajęcia dodatkowe w ramach zamówienia obejmują: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Zajęcia te będą odbywać się w formie ćwiczeń usprawniających i doskonalących techniki czytania, które będą miały na celu rozwijanie umiejętności czytania i pisania. Łączna ilość godzin 420, ilość grup 14, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 300 godzin, 10 grup, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 5. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Zajęcia odbywać się będą w formie ćwiczeń utrwalających i doskonalących umiejętności matematyczne. Zajęcia będą miały na celu efektywniejsze zdobywanie umiejętności poprzez wykonywanie podstawowych działań matematycznych. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 10. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Zajęcia odbywać się będą w formie ćwiczeń usprawniających aparat mowy. Będą one miały na celu korektę wad wymowy. Łączna ilość godzin 420, ilość grup 14, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 270 godzin, 9 grup, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 11, średnia ilość uczniów w grupie - 5. 4) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci. Zajęcia odbywać się będą w formie spotkań grupowych, które służyć będą realizacji celów terapeutycznych, edukacyjnych i rozwojowych. Będą one miały na celu kształtowanie prawidłowej osobowości dziecka. Łączna ilość godzin 150, ilość grup 5, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 7 do 8, średnia ilość uczniów w grupie - 7. 5) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Zajęcia będą odbywać się w formie ćwiczeń usprawniających motorykę i korygujących wady postawy. Będą one miały na celu korektę wad postawy. Łączna ilość godzin 210, ilość grup 7, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 5 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 8. 6) Terapia zajęciowa dla dzieci. Zajęcia odbywać się będą w formach warsztatów usprawniających fizyczne, psychiczne i społeczne możliwości dziecka. Będą one miały na celu ogólną stymulację poznawczą u dzieci, wzbudzenie u nich zaufania do własnych sił, co pomoże uczniom w pokonywaniu trudności. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 90 godzin, 3 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 30 godzin, 1 grupa. Planowana ilość uczniów w grupie od 3 do 8, średnia ilość uczniów w grupie - 4. 7) Zajęcia matematyczne i przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w tym zakresie. Zajęcia odbywać się będą w formie zadań praktycznych i ćwiczeń doskonalących umiejętność logicznego myślenia, rozwijających zainteresowania matematyczne i przyrodnicze. Będą one miały na celu poszerzenie wiedzy matematycznej i przyrodniczej oraz wzmacnianie potencjału intelektualnego ucznia. Łączna ilość godzin 210, ilość grup 7, w tym: - Szkoła Podstawowa w Drewnicy - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 60 godzin, 2 grupy, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 90 godzin, 3 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 5 do 10, średnia ilość uczniów w grupie - 8. 8) Zajęcia plastyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w tym zakresie. Zajęcia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych kształcących umiejętności plastyczne. Będą one miały na celu rozwijanie zdolności manualnych u uczniów, rozwinięcie wrażliwości estetycznej i zapoznanie z różnorodnymi technikami plastycznymi. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 10. 9) Zajęcia artystyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w danym zakresie (zajęcia muzyczne w Szkole Podstawowej w Stegnie, zajęcia teatralne w Szkole Podstawowej w Jantarze, zajęcia muzyczno-taneczne w Szkole Podstawowej w Tujsku). Zajęcia odbywać się będą w formie zajęć praktycznych rozwijających zainteresowania dzieci. Zajęcia muzyczne będą miały na celu rozwijanie zdolności słuchowych, głosowych oraz umiejętności gry na instrumencie. Zajęcia muzyczno-taneczne będą miały wpływ na kształtowanie poczucia rytmu oraz na swobodę i płynność ruchów. Zajęcia teatralne będą miały na celu poznanie pracy aktora, przygotowywanie kostiumów i dekoracji. Zajęcia artystyczne mają służyć przezwyciężeniu tremy przed występem publicznym i wspieraniu zainteresowań uczniów. Łączna ilość godzin 120, ilość grup 4, w tym: - Szkoła Podstawowa w Stegnie - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Jantarze - 30 godzin, 1 grupa, - Szkoła Podstawowa w Tujsku - 60 godzin, 2 grupy. Planowana ilość uczniów w grupie od 8 do 15, średnia ilość uczniów w grupie - 11..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.31.00.00-0, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HUMANEO, ul. Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 94500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
89982,90
Oferta z najniższą ceną:
89982,90
/ Oferta z najwyższą ceną:
106828,32
Waluta:
PLN.