Informacje o przetargu
Usługa edukacyjna i szkoleniowa w ramach projektu: Aktywni uczniowie w gminie Solec
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu: „Aktywni uczniowie w gminie Solec”, realizowanego przez Gminę Solec Nad Wisłą. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wzrost u 90% uczniów (138 Ogółem; 69K, 69M) kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy do 30.06.2017. oraz rozwój indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez organizację zajęć dodatkowych dla 154 uczniów niwelujących różnice edukacyjne oraz rozwijające zainteresowania, a także nabycie kompetencji przez 37 nauczycieli i wyposażenie pracowni dydaktycznych w czterech szkołach w terminie do 30.06.2017r. Realizacja założeń trwać będzie w okresie 01.09.2016- 30.06.2017. Do osiągnięcia celu szczegółowego przyczyni się kształcenie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz właściwych postaw i umiejętności, tworzenie warunków dla nauczania opartego na eksperymencie, korzystanie z technologii informacyjno- komunikacyjnych oraz rozwijanie kompetencji informatycznych, indywidualizację pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniem młodszym. Osiągnięcie rezultatów wpłynie bezpośrednio na osiąganie celu związanego z podniesieniem kompetencji kluczowych, rozwoju kreatywności, samodzielności, wzrostu motywacji do zgłębiania wiedzy. Efektywne nauczanie przyczyni się do wzrostu wyników ze sprawdzianów kompetencji i egzaminu gimnazjalnego oraz średniej wyników ocen, wzrostu wiedzy z zakresu kompetencji kluczowych posługiwania się językiem obcym i ojczystym, wiedzy przyrodniczej, technicznej. Wśród uczestników projektu pogłębi się świadomość edukacyjna, zwiększy aktywność społeczna i poziom kreatywności, wdrożone będą metody zarówno pracy indywidualnej jak i zespołowej, wzmocni poczucie własnej wartości, nastąpi ukierunkowanie wyboru ścieżki zawodowej i w konsekwencji efektywne przystosowanie do sytuacji na rynku pracy. Działania podejmowane w ramach projektu uwzględniają indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów objętych wsparciem. Projekt uwzględnia współpracę z rodzicami w procesie wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dotyczy typu projektu nr. 4). Kompetencje kluczowe nabyte przez uczniów i nauczycieli będą monitorowane. Fakt nabycia kompetencji lub kwalifikacji przez uczestników projektu będzie weryfikowany w ramach następujących etapów: ETAP I: ZAKRES: uczniowie/ nauczyciele. ETAP II: WZORZEC: standard wymagań, efekty uczenia się. ETAP III: OCENA: weryfikacja ocen semestralnych/rocznych uczniów. ETAP IV: PORÓWNANIE: wyników, ocen z III etapu z wymaganiami i efektami z II etapu po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie. Grupę docelową w projekcie stanowią uczniowie szkół (w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) oraz nauczyciele. Projekt skierowany jest do grup docelowych z obszaru woj. mazowieckiego (w przypadku osób fizycznych uczą się, pracują lub zamieszkują na obszarze woj. mazowieckiego w rozumieniu KC). Projekt skierowany jest do czterech szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Solec nad Wisłą, tj.: 1) Publiczne Gimnazjum w ZSS w Pawłowicach-10 nauczycieli (8K, 2M) oraz 37 uczniów (19 Dz, 18 Ch), w tym 8 uczniów (2 Dz i 6 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i 2 uczniów niepełnosprawnych 2) Publiczna Szkoła Podstawowa w ZSS w Pawłowicach- 8 nauczycieli (7K, 1M) oraz 52 uczniów (27 Dz, 25 Ch), w tym 12 uczniów (5 Dz i 7 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 3) Publiczne Gimnazjum w ZSS w Solcu nad Wisłą-9 nauczycieli (7K, 2M) i 25 uczniów (10Dz, 15 Ch), w tym 17 uczniów (7 Dz, 10 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 4) Publiczna Szkoła Podstawowa w ZSS w Solcu nad Wisłą-10 nauczycieli (9K, 1M) i 40 uczniów (21Dz, 19Ch), w tym 18 uczniów (10 Dz, 8 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wszystkie placówki zlokalizowane są na obszarze wiejskim. Nauczyciele uczestniczący w projekcie to osoby pracujące bezpośrednio z uczniami danej placówki. Wśród uczestników znajdą się osoby z niepełnosprawnością oraz osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, aby usprawnić ich funkcjonowanie w środowisku szkolnym, wyposażyć w umiejętności niezbędne do osiągnięcia możliwie najwyższego poziomu funkcjonowania i pełnej integracji społecznej. Uwzględniając indywidualne możliwości i mocne strony uczniów szkoła przygotuje dzieci i młodzież do pełnego uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym. Zamawiający wspólnie z Wykonawcą przygotuje programy nauczania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznym Gimnazjum w Pawłowicach: a) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Praca z uczniem zdolnym", 1 grupa x 20 zajęć x 45 min. b) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Praca z uczniem mającym trudności w nauce rozwijają ca kompetencje kluczowe", 1 grupa x 20 zajęć x 45 min. c) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Nauczanie przedmiotów przyrodniczych i matematycznych z wykorzystaniem metody eksperymentu", 1 grupa x 24 zajęcia x 45 min. d) Realizacja zajęć wyrównawczych z chemii, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. e) Realizacja zajęć korekcyjno- kompensacyjnych, 2 grupy x 60 zajęć x 45 min. f) Realizacja zajęć rewalidacyjnych, 2 grupy x 80 zajęć x 60 min. 2.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznej Szkole Podstawowej w Pawłowicach: a) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Praca z uczniem zdolnym", 1 grupa x 20 zajęć x 45 min. b) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Praca z uczniem mającym trudności w nauce rozwijają ca kompetencje kluczowe", 1 grupa x 20 zajęć x 45 min. c) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Nauczanie przedmiotów przyrodniczych i matematycznych z wykorzystaniem metody eksperymentu", 1 grupa x 24 zajęcia x 45 min. d) Realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. e) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z j. angielskiego, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. f) Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe z przyrody w oparciu o eksperyment, 2 grupy x 70 zajęć x 45min. 3.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Publicznym Gimnazjum w Solcu Nad Wisłą: a) Realizacja szkolenia doskonalącego kompetencje kluczowe nauczycieli, 1 grupa x 20 zajęć x 45 min. b) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Metody eksperymentu w nauczaniu przyrody i matematyki", 1 grupa x 24 zajęcia x 45 min. c) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Szkolenie doskonalące w zakresie korzystania z narzędzi TIK", 1 grupa x 24 zajęcia x 45 min. d) Realizacja koła j. niemieckiego, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. e) Realizacja zajęć z przedsiębiorczości, 1 grupa x 40 zajęć x 45min. f) Realizacja zajęć matematyczno-logicznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. g) Realizacja zajęć wyrównawczych biologiczno-geograficznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. h) Realizacja zajęć logopedycznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min. 4.Realizacja zajęć dodatkowych dydaktyczno- wyrównawczych dla uczniów oraz kursów doskonalących dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Solcu Nad Wisłą: a) Realizacja szkolenia doskonalącego kompetencje kluczowe nauczycieli, 1 grupa x 20 zajęć x 45 min. b) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Metody eksperymentu w nauczaniu przyrody i matematyki", 1 grupa x 24 zajęcia x 45 min. c) Realizacja kursu doskonalącego dla nauczycieli "Szkolenie doskonalące w zakresie korzystania z narzędzi TIK", 1 grupa x 24 zajęcia x 45 min. d) Realizacja zajęć rozwijających umiejętności uczenia się i kreatywności, 1 grupa x 70 zajęć x 45min. e) Realizacja zajęć eksperymentalno-doświadczalnych „Klub Młodego Odkrywcy”, 2 grupy x 70 zajęć x 45min. f) Realizacja zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, 2 grupy x 70 zajęć x 45min. g) Realizacja zajęć logopedycznych, 1 grupa x 70 zajęć x 45 min.
Zamawiający:
Inspektorat Oświaty Samorządowej
Adres: | ul. Rynek, 27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie |
---|---|
Dane kontaktowe: | email: ios_solec@op.pl tel: 48 37 61 323 fax: 48 37 61 266 |
Dane postępowania
ID postępowania: | 32777820160 | ||
---|---|---|---|
Data publikacji zamówienia: | 2016-10-20 | Termin składania wniosków: | 2016-10-28 |
Rodzaj zamówienia: | usługi | Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - | Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE | Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE | Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 | Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | http://bip.solec.pl/index.php?id=143 | Informacja dostępna pod: | www.bip.solec.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Wartość |
---|---|---|
Usługa edukacyjna i szkoleniowa w ramach projektu: Aktywni uczniowie w gminie Solec | Top Education Placówka Wychowania Pozaszkolnego Widzów | 158 334,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.
| Dane ogłoszenia o wyniku: Data udzielenia: 2016-12-08 Dotyczy cześci nr: 0 Kody CPV: 80000000 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 158 335,00 zł Minimalna złożona oferta: 158 335,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 158 335,00 zł Maksymalna złożona oferta: 158 335,00 zł | |
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia (jeĹźeli dotyczy):
www.bip.solec.plOGĹOSZENIE O ZAMĂWIENIU - UsĹugi
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest wspĂłĹfinansowany przez UniÄ EuropejskÄ ze ĹrodkĂłw Europejskiego Funduszu SpoĹecznego w ramach Rgionalnego Programu Operacyjnego WojewĂłdztwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
O zamĂłwienie mogÄ ubiegaÄ siÄ wyĹÄ cznie zakĹady pracy chronionej oraz wykonawcy, ktĂłrych dziaĹalnoĹÄ, lub dziaĹalnoĹÄ ich wyodrÄbnionych organizacyjnie jednostek, ktĂłre bÄdÄ realizowaĹy zamĂłwienie, obejmuje spoĹecznÄ i zawodowÄ integracjÄ osĂłb bÄdÄ cych czĹonkami grup spoĹecznie marginalizowanych
NaleĹźy podaÄ minimalny procentowy wskaĹşnik zatrudnienia osĂłb naleĹźÄ cych do jednej lub wiÄcej kategorii, o ktĂłrych mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niĹź 30%, osĂłb zatrudnionych przez zakĹady pracy chronionej lub wykonawcĂłw albo ich jednostki (w %)
PostÄpowanie przeprowadza centralny zamawiajÄ cy
PostÄpowanie przeprowadza podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
Informacje na temat podmiotu ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli prowadzenie postÄpowania:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
JeĹźeli tak, naleĹźy wymieniÄ zamawiajÄ cych, ktĂłrzy wspĂłlnie przeprowadzajÄ postÄpowanie oraz podaÄ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktĂłw wraz z danymi do kontaktĂłw:
PostÄpowanie jest przeprowadzane wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Inspektorat OĹwiaty SamorzÄ dowej, krajowy numer identyfikacyjny 67266769500000, ul. ul. Rynek 1, 27320  Solec nad WisĹÄ , woj. mazowieckie, paĹstwo Polska, tel. 48 37 61 323, e-mail , faks 48 37 61 266.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorzÄ dowej
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, peĹny i bezpoĹredni dostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania moĹźna uzyskaÄ pod adresem (URL)
http://bip.solec.pl/index.php?id=143
Adres strony internetowej, na ktĂłrej zamieszczona bÄdzie specyfikacja istotnych warunkĂłw zamĂłwienia
www.bip.solec.pl
DostÄp do dokumentĂłw z postÄpowania jest ograniczony - wiÄcej informacji moĹźna uzyskaÄ pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu naleĹźy przesyĹaÄ:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
nie
Wymagane jest przesĹanie ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu w inny sposĂłb:
tak
Inny sposĂłb:
w formie papierowej
Adres:
Inspektorat OĹwiaty SamorzÄ dowej w Solcu nad WisĹÄ , ul. Plac BolesĹawa ĹmiaĹego 1, 27-320 Solec Nad WisĹÄ
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne
Nieograniczony, peĹny, bezpoĹredni i bezpĹatny dostÄp do tych narzÄdzi moĹźna uzyskaÄ pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
UsĹuga edukacyjna i szkoleniowa w ramach projektu: Aktywni uczniowie w gminie Solec
Numer referencyjny:
IOS 271.1.2016
Przed wszczÄciem postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
usĹugi
II.3) Informacja o moĹźliwoĹci skĹadania ofert czÄĹciowych
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
II.4) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia
(wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
Przedmiot zamĂłwienia stanowi czÄĹÄ zadaĹ projektu: âAktywni uczniowie w gminie Solecâ, realizowanego przez GminÄ Solec Nad WisĹÄ . Projekt jest wspĂłĹfinansowany przez UniÄ EuropejskÄ ze ĹrodkĂłw Europejskiego Funduszu SpoĹecznego. Celem gĹĂłwnym projektu jest wzrost u 90% uczniĂłw (138 OgĂłĹem; 69K, 69M) kompetencji kluczowych, wĹaĹciwych postaw i umiejÄtnoĹci niezbÄdnych na rynku pracy do 30.06.2017. oraz rozwĂłj indywidualnego podejĹcia do ucznia, szczegĂłlnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez organizacjÄ zajÄÄ dodatkowych dla 154 uczniĂłw niwelujÄ cych róşnice edukacyjne oraz rozwijajÄ ce zainteresowania, a takĹźe nabycie kompetencji przez 37 nauczycieli i wyposaĹźenie pracowni dydaktycznych w czterech szkoĹach w terminie do 30.06.2017r. Realizacja zaĹoĹźeĹ trwaÄ bÄdzie w okresie 01.09.2016- 30.06.2017. Do osiÄ gniÄcia celu szczegĂłĹowego przyczyni siÄ ksztaĹcenie kompetencji kluczowych niezbÄdnych na rynku pracy oraz wĹaĹciwych postaw i umiejÄtnoĹci, tworzenie warunkĂłw dla nauczania opartego na eksperymencie, korzystanie z technologii informacyjno- komunikacyjnych oraz rozwijanie kompetencji informatycznych, indywidualizacjÄ pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniem mĹodszym. OsiÄ gniÄcie rezultatĂłw wpĹynie bezpoĹrednio na osiÄ ganie celu zwiÄ zanego z podniesieniem kompetencji kluczowych, rozwoju kreatywnoĹci, samodzielnoĹci, wzrostu motywacji do zgĹÄbiania wiedzy. Efektywne nauczanie przyczyni siÄ do wzrostu wynikĂłw ze sprawdzianĂłw kompetencji i egzaminu gimnazjalnego oraz Ĺredniej wynikĂłw ocen, wzrostu wiedzy z zakresu kompetencji kluczowych posĹugiwania siÄ jÄzykiem obcym i ojczystym, wiedzy przyrodniczej, technicznej. WĹrĂłd uczestnikĂłw projektu pogĹÄbi siÄ ĹwiadomoĹÄ edukacyjna, zwiÄkszy aktywnoĹÄ spoĹeczna i poziom kreatywnoĹci, wdroĹźone bÄdÄ metody zarĂłwno pracy indywidualnej jak i zespoĹowej, wzmocni poczucie wĹasnej wartoĹci, nastÄ pi ukierunkowanie wyboru ĹcieĹźki zawodowej i w konsekwencji efektywne przystosowanie do sytuacji na rynku pracy. DziaĹania podejmowane w ramach projektu uwzglÄdniajÄ indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz moĹźliwoĹci psychofizyczne uczniĂłw objÄtych wsparciem. Projekt uwzglÄdnia wspĂłĹpracÄ z rodzicami w procesie wsparcia uczniĂłw ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dotyczy typu projektu nr. 4). Kompetencje kluczowe nabyte przez uczniĂłw i nauczycieli bÄdÄ monitorowane. Fakt nabycia kompetencji lub kwalifikacji przez uczestnikĂłw projektu bÄdzie weryfikowany w ramach nastÄpujÄ cych etapĂłw: ETAP I: ZAKRES: uczniowie/ nauczyciele. ETAP II: WZORZEC: standard wymagaĹ, efekty uczenia siÄ. ETAP III: OCENA: weryfikacja ocen semestralnych/rocznych uczniĂłw. ETAP IV: PORĂWNANIE: wynikĂłw, ocen z III etapu z wymaganiami i efektami z II etapu po zakoĹczeniu wsparcia udzielanego danej osobie. GrupÄ docelowÄ w projekcie stanowiÄ uczniowie szkóŠ(w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) oraz nauczyciele. Projekt skierowany jest do grup docelowych z obszaru woj. mazowieckiego (w przypadku osĂłb fizycznych uczÄ siÄ, pracujÄ lub zamieszkujÄ na obszarze woj. mazowieckiego w rozumieniu KC). Projekt skierowany jest do czterech szkĂłĹ, ktĂłrych organem prowadzÄ cym jest Gmina Solec nad WisĹÄ , tj.: 1) Publiczne Gimnazjum w ZSS w PawĹowicach-10 nauczycieli (8K, 2M) oraz 37 uczniĂłw (19 Dz, 18 Ch), w tym 8 uczniĂłw (2 Dz i 6 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i 2 uczniĂłw niepeĹnosprawnych 2) Publiczna SzkoĹa Podstawowa w ZSS w PawĹowicach- 8 nauczycieli (7K, 1M) oraz 52 uczniĂłw (27 Dz, 25 Ch), w tym 12 uczniĂłw (5 Dz i 7 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 3) Publiczne Gimnazjum w ZSS w Solcu nad WisĹÄ -9 nauczycieli (7K, 2M) i 25 uczniĂłw (10Dz, 15 Ch), w tym 17 uczniĂłw (7 Dz, 10 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 4) Publiczna SzkoĹa Podstawowa w ZSS w Solcu nad WisĹÄ -10 nauczycieli (9K, 1M) i 40 uczniĂłw (21Dz, 19Ch), w tym 18 uczniĂłw (10 Dz, 8 Ch) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wszystkie placĂłwki zlokalizowane sÄ na obszarze wiejskim. Nauczyciele uczestniczÄ cy w projekcie to osoby pracujÄ ce bezpoĹrednio z uczniami danej placĂłwki. WĹrĂłd uczestnikĂłw znajdÄ siÄ osoby z niepeĹnosprawnoĹciÄ oraz osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, aby usprawniÄ ich funkcjonowanie w Ĺrodowisku szkolnym, wyposaĹźyÄ w umiejÄtnoĹci niezbÄdne do osiÄ gniÄcia moĹźliwie najwyĹźszego poziomu funkcjonowania i peĹnej integracji spoĹecznej. UwzglÄdniajÄ c indywidualne moĹźliwoĹci i mocne strony uczniĂłw szkoĹa przygotuje dzieci i mĹodzieĹź do peĹnego uczestnictwa w Ĺźyciu spoĹecznym i zawodowym. ZamawiajÄ cy wspĂłlnie z WykonawcÄ przygotuje programy nauczania. SzczegĂłĹowy opis przedmiotu zamĂłwienia: 1.Realizacja zajÄÄ dodatkowych dydaktyczno- wyrĂłwnawczych dla uczniĂłw oraz kursĂłw doskonalÄ cych dla nauczycieli w Publicznym Gimnazjum w PawĹowicach: a) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Praca z uczniem zdolnym", 1 grupa x 20 zajÄÄ x 45 min. b) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Praca z uczniem majÄ cym trudnoĹci w nauce rozwijajÄ ca kompetencje kluczowe", 1 grupa x 20 zajÄÄ x 45 min. c) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Nauczanie przedmiotĂłw przyrodniczych i matematycznych z wykorzystaniem metody eksperymentu", 1 grupa x 24 zajÄcia x 45 min. d) Realizacja zajÄÄ wyrĂłwnawczych z chemii, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45 min. e) Realizacja zajÄÄ korekcyjno- kompensacyjnych, 2 grupy x 60 zajÄÄ x 45 min. f) Realizacja zajÄÄ rewalidacyjnych, 2 grupy x 80 zajÄÄ x 60 min. 2.Realizacja zajÄÄ dodatkowych dydaktyczno- wyrĂłwnawczych dla uczniĂłw oraz kursĂłw doskonalÄ cych dla nauczycieli w Publicznej Szkole Podstawowej w PawĹowicach: a) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Praca z uczniem zdolnym", 1 grupa x 20 zajÄÄ x 45 min. b) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Praca z uczniem majÄ cym trudnoĹci w nauce rozwijajÄ ca kompetencje kluczowe", 1 grupa x 20 zajÄÄ x 45 min. c) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Nauczanie przedmiotĂłw przyrodniczych i matematycznych z wykorzystaniem metody eksperymentu", 1 grupa x 24 zajÄcia x 45 min. d) Realizacja zajÄÄ wyrĂłwnawczych z matematyki, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45 min. e) Realizacja zajÄÄ rozwijajÄ cych kompetencje kluczowe z j. angielskiego, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45min. f) Realizacja zajÄÄ rozwijajÄ cych kompetencje kluczowe z przyrody w oparciu o eksperyment, 2 grupy x 70 zajÄÄ x 45min. 3.Realizacja zajÄÄ dodatkowych dydaktyczno- wyrĂłwnawczych dla uczniĂłw oraz kursĂłw doskonalÄ cych dla nauczycieli w Publicznym Gimnazjum w Solcu Nad WisĹÄ : a) Realizacja szkolenia doskonalÄ cego kompetencje kluczowe nauczycieli, 1 grupa x 20 zajÄÄ x 45 min. b) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Metody eksperymentu w nauczaniu przyrody i matematyki", 1 grupa x 24 zajÄcia x 45 min. c) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Szkolenie doskonalÄ ce w zakresie korzystania z narzÄdzi TIK", 1 grupa x 24 zajÄcia x 45 min. d) Realizacja koĹa j. niemieckiego, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45 min. e) Realizacja zajÄÄ z przedsiÄbiorczoĹci, 1 grupa x 40 zajÄÄ x 45min. f) Realizacja zajÄÄ matematyczno-logicznych, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45min. g) Realizacja zajÄÄ wyrĂłwnawczych biologiczno-geograficznych, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45min. h) Realizacja zajÄÄ logopedycznych, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45 min. 4.Realizacja zajÄÄ dodatkowych dydaktyczno- wyrĂłwnawczych dla uczniĂłw oraz kursĂłw doskonalÄ cych dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Solcu Nad WisĹÄ : a) Realizacja szkolenia doskonalÄ cego kompetencje kluczowe nauczycieli, 1 grupa x 20 zajÄÄ x 45 min. b) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Metody eksperymentu w nauczaniu przyrody i matematyki", 1 grupa x 24 zajÄcia x 45 min. c) Realizacja kursu doskonalÄ cego dla nauczycieli "Szkolenie doskonalÄ ce w zakresie korzystania z narzÄdzi TIK", 1 grupa x 24 zajÄcia x 45 min. d) Realizacja zajÄÄ rozwijajÄ cych umiejÄtnoĹci uczenia siÄ i kreatywnoĹci, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45min. e) Realizacja zajÄÄ eksperymentalno-doĹwiadczalnych âKlub MĹodego Odkrywcyâ, 2 grupy x 70 zajÄÄ x 45min. f) Realizacja zajÄÄ korekcyjno-kompensacyjnych, 2 grupy x 70 zajÄÄ x 45min. g) Realizacja zajÄÄ logopedycznych, 1 grupa x 70 zajÄÄ x 45 min.
II.5) GĹĂłwny kod CPV:
80000000-4
II.6) CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia
(jeĹźeli zamawiajÄ cy podaje informacje o wartoĹci zamĂłwienia):
WartoĹÄ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umĂłw ramowych lub dynamicznego systemu zakupĂłw â szacunkowa caĹkowita maksymalna wartoĹÄ w caĹym okresie obowiÄ zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw)
II.7) Czy przewiduje siÄ udzielenie zamĂłwieĹ, o ktĂłrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.8) Okres, w ktĂłrym realizowane bÄdzie zamĂłwienie lub okres, na ktĂłry zostaĹa zawarta umowa ramowa lub okres, na ktĂłry zostaĹ ustanowiony dynamiczny system zakupĂłw:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.1) WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okreĹlonej dziaĹalnoĹci zawodowej, o ile wynika to z odrÄbnych przepisĂłw
OkreĹlenie warunkĂłw: DziaĹalnoĹÄ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamĂłwienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnieĹ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
OkreĹlenie warunkĂłw: O udzielenie zamĂłwienia mogÄ ubiegaÄ siÄ Wykonawcy ktĂłrzy posiadajÄ Ĺrodki finansowe na rachunku lub zdolnoĹÄ kredytowÄ w wysokoĹci nie mniejszej niĹź 100 000,00 zĹ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) ZdolnoĹÄ techniczna lub zawodowa
OkreĹlenie warunkĂłw: A) O udzielenie zamĂłwienia mogÄ ubiegaÄ siÄ Wykonawcy ktĂłrzy dysponujÄ odpowiedniÄ kadrÄ zdolnÄ zrealizowaÄ zamĂłwienie (min. 1 osoba prowadzÄ ca do kaĹźdego rodzaju zajÄÄ) tj. a) kaĹźda osoba z kadry musi posiadaÄ kwalifikacje nie mniejsze niĹź te ktĂłre okreĹliĹ Minister Edukacji w rozporzÄ dzeniu z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegĂłlnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz okreĹlenia szkóŠi wypadkĂłw w ktĂłrych moĹźna zatrudniaÄ niemajÄ cych wyĹźszego wyksztaĹcenia lub ukoĹczonego zakĹadu ksztaĹcenia nauczycieli uprawdopodobniajÄ ce Ĺźe Wykonawca daje rÄkojmiÄ naleĹźytego wykonania zamĂłwienia, tj. posiada kadrÄ ktĂłra moĹźe prowadziÄ zajÄcia z uczniami ze szkóŠpodstawowych i gimnazjĂłw. b) kaĹźda osoba z kadry musi posiadaÄ minimum roczny staĹź pracy w zakresie Ĺwiadczonej usĹugi uprawdopodobniajÄ ce Ĺźe Wykonawca daje rÄkojmiÄ naleĹźytego wykonania zamĂłwienia, tj. posiada kadrÄ ktĂłra moĹźe prowadziÄ zajÄcia z uczniami ze szkóŠpodstawowych i gimnazjĂłw. c) dla osĂłb prowadzÄ cych szkolenia dla nauczycieli nie ustala siÄ szczegĂłĹowych warunkĂłw. B) O udzielenie zamĂłwienia mogÄ ubiegaÄ siÄ Wykonawcy, ktĂłrzy w okresie ostatnich trzech lat przed upĹywem terminu skĹadania ofert, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy - w tym okresie - wykaĹźÄ siÄ wykonaniem co najmniej 1 usĹugi, polegajÄ cej na realizacji zajÄÄ/szkoleĹ edukacyjnych albo szkoleniowych, ktĂłra obejmowaĹa swoim zakresem co najmniej realizacjÄ usĹugi edukacyjnej dla uczniĂłw (zajÄcia w przedszkolu, szkoĹach podstawowych, gimnazjalnych lub szkoĹach ponadgimnazjalnych) albo szkoleniowej dla nauczycieli o wartoĹci co najmniej 50 000 zĹ brutto.
ZamawiajÄ cy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄ cych czynnoĹci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹwiadczeniu tych osĂłb: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okreĹlone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) ZamawiajÄ cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
III.3) WYKAZ OĹWIADCZEĹ SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W CELU WSTÄPNEGO POTWIERDZENIA, ĹťE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEĹNIA WARUNKI UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU ORAZ SPEĹNIA KRYTERIA SELEKCJI
OĹwiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz speĹnianiu warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu
tak
OĹwiadczenie o speĹnianiu kryteriĂłw selekcji
nie
III.4) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW , SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEĹNIANIA WARUNKĂW UDZIAĹU W POSTÄPOWANIU:
ZamawiajÄ cy moĹźe wezwaÄ wykonawcÄ, ktĂłrego oferta zostaĹa najwyĹźej oceniona, do zĹoĹźenia w wyznaczonym, nie krĂłtszym niĹź 5 dni, terminie aktualnych na dzieĹ zĹoĹźenia nastÄpujÄ cych oĹwiadczeĹ lub dokumentĂłw potwierdzajÄ cych speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu: 1) wykazu usĹug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upĹywem terminu skĹadania ofert, a jeĹźeli okres prowadzenia dziaĹalnoĹci jest krĂłtszy â w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoĹci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotĂłw, na rzecz ktĂłrych usĹugi zostaĹy wykonane wedĹug wzoru stanowiÄ cego zaĹÄ cznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginaĹu), oraz zaĹÄ czeniem dowodĂłw okreĹlajÄ cych czy te usĹugi zostaĹy wykonane naleĹźycie, przy czym dowodami, o ktĂłrych mowa, sÄ referencje bÄ dĹş inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz ktĂłrego usĹugi byĹy wykonywane (w formie oryginaĹu lub kopii poĹwiadczonej za zgodnoĹÄ z oryginaĹem). JeĹźeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaÄ tych dokumentĂłw â oĹwiadczenie wykonawcy (w formie oryginaĹu). 2) wykazu osĂłb, skierowanych przez WykonawcÄ do realizacji zamĂłwienia publicznego, w szczegĂłlnoĹci odpowiedzialnych za Ĺwiadczenie usĹug, kontrolÄ jakoĹci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieĹ, doĹwiadczenia i wyksztaĹcenia niezbÄdnych do wykonania zamĂłwienia publicznego, a takĹźe zakresu wykonanych przez nie czynnoĹci oraz informacjÄ o podstawie do dysponowania tymi osobami, wedĹug wzoru stanowiÄ cego zaĹÄ cznik nr 6a do SIWZ. 3) informacji z banku lub spĂłĹdzielczej kasy oszczÄdnoĹciowo-kredytowej potwierdzajÄ cej wysokoĹÄ posiadanych ĹrodkĂłw finansowych lub zdolnoĹÄ kredytowÄ wykonawcy, w okresie nie wczeĹniejszym niĹź 1 miesiÄ c przed upĹywem terminu skĹadania ofert potwierdzenie posiadania ĹrodkĂłw finansowych na rachunku lub zdolnoĹÄ kredytowÄ w wysokoĹci nie mniejszej niĹź 100 000,00 zĹ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIĂW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OĹWIADCZEĹ LUB DOKUMENTĂW SKĹADANYCH PRZEZ WYKONAWCÄ W POSTÄPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOĹCI, O KTĂRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ cy ĹźÄ da wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem) nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ pieĹ):
Informacje dotyczÄ ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ czeĹ:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
JakoĹÄ programĂłw nauczania | 20.00 |
⢠Kryterium spoĹeczne â wskaĹşnik zatrudnienia osĂłb niepeĹnosprawnych u wykonawcy | 20.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ zania stanowiÄ ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ zaĹ: nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ pieĹ, zostanÄ zakwalifikowani do nastÄpnego etapu: nie
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamĂłwieĹ publicznych, ZamawiajÄ cy dopuszcza zmianÄ postanowieĹ niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji umowy, w przypadku siĹy wyĹźszej, majÄ cej istotny wpĹyw na realizacjÄ przedmiotu umowy tj.: przewidywane niesprzyjajÄ ce warunki atmosferyczne takie jak opady deszczu, gradu, silny wiatr. 2) wynagrodzenia, o ktĂłrym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT albo rozszerzenia zakresu Ĺwiadczenia usĹugi do wartoĹci 50% wynagrodzenia umownego. 2. Zmiany umowy wymagajÄ formy pisemnej pod rygorem niewaĹźnoĹci. 3. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian nie moĹźe spowodowaÄ wzrostu wartoĹci zamĂłwienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym
(jeĹźeli dotyczy):
Ĺrodki sĹuĹźÄ ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 28/10/2016, godzina: 12:00,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ byÄ sporzÄ dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwiÄ zania ofertÄ :
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OGĹOSZENIE O ZMIANIE OGĹOSZENIA
OGĹOSZENIE DOTYCZY:
Numer:
327778-2016
Data:
20/10/2016
Adres strony internetowej (url): www.bip.solec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod ktĂłrym moĹźna uzyskaÄ dostÄp do narzÄdzi i urzÄ dzeĹ lub formatĂłw plikĂłw, ktĂłre nie sÄ ogĂłlnie dostÄpne:
II.1) Tekst, ktĂłry naleĹźy zmieniÄ:
Miejsce, w ktĂłrym znajduje siÄ zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3)
W ogĹoszeniu jest:
ZamawiajÄ cy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄ cych czynnoĹci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹwiadczeniu tych osĂłb: nie
W ogĹoszeniu powinno byÄ:
ZamawiajÄ cy wymaga od wykonawcĂłw wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu imion i nazwisk osĂłb wykonujÄ cych czynnoĹci przy realizacji zamĂłwienia wraz z informacjÄ o kwalifikacjach zawodowych lub doĹwiadczeniu tych osĂłb: tak
Miejsce, w ktĂłrym znajduje siÄ zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogĹoszeniu jest:
Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu: Data: 28/10/2016, godzina: 12:00,
W ogĹoszeniu powinno byÄ:
Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu: Data: 02/11/2016, godzina: 10:00,
II.2) Tekst, ktĂłry naleĹźy dodaÄ
Miejsce, w ktĂłrym naleĹźy dodaÄ tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
4)
Tekst, ktĂłry naleĹźy dodaÄ w ogĹoszeniu:
ZamawiajÄ cy zaĹźÄ da od wykonawcy, ktĂłry polega na zdolnoĹciach lub sytuacji innych podmiotĂłw na zasadach okreĹlonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotĂłw dokumentĂłw wymienionych w ust. 1 pkt 1â4. JeĹźeli wykonawca ma siedzibÄ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o ktĂłrych mowa w ust. 1 pkt 1 â skĹada informacjÄ z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny rĂłwnowaĹźny dokument wydany przez wĹaĹciwy organ sÄ dowy lub administracyjny kraju, w ktĂłrym wykonawca ma siedzibÄ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, ktĂłrej dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okreĹlonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawione nie wczeĹniej niĹź 6 miesiÄcy przed upĹywem terminu skĹadania ofert. 6. JeĹźeli w kraju, w ktĂłrym wykonawca ma siedzibÄ lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, ktĂłrej dokument dotyczy, nie wydaje siÄ dokumentĂłw, o ktĂłrych mowa w ust. 5, zastÄpuje siÄ je dokumentem zawierajÄ cym odpowiednio oĹwiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osĂłb uprawnionych do jego reprezentacji, lub oĹwiadczenie osoby, ktĂłrej dokument miaĹ dotyczyÄ, zĹoĹźone przed notariuszem lub przed organem sÄ dowym, administracyjnym albo organem samorzÄ du zawodowego lub gospodarczego wĹaĹciwym ze wzglÄdu na siedzibÄ lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wczeĹniej niĹź 6 miesiÄcy przed upĹywem terminu skĹadania ofert.
Miejsce, w ktĂłrym naleĹźy dodaÄ tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
7)
Tekst, ktĂłry naleĹźy dodaÄ w ogĹoszeniu:
1. ZaĹÄ cznik nr 1 do SIWZ â OĹwiadczenie ws. wskaĹşnika zatrudnienia osĂłb niepeĹnosprawnych u wykonawcy 2. Wykonawca skĹada wraz z ofertÄ oĹwiadczenia, o ktĂłrych mowa w rozdz. VII SIWZ. 3. W przypadku ustanowienia peĹnomocnika Wykonawca skĹada peĹnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeĹźeli oferta i zaĹÄ czniki nie bÄdÄ podpisane przez osobÄ/y wskazanÄ /e w rejestrze sÄ dowym lub innym dokumencie wĹaĹciwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Z peĹnomocnictwa musi jednoznacznie wynikaÄ do jakich czynnoĹci prawnych dana osoba/y zostaĹa/y umocowana/e (w formie oryginaĹu lub kopii poĹwiadczonej przez notariusza za zgodnoĹÄ z oryginaĹem). 4. Wykonawca, ktĂłry powoĹuje siÄ na zasoby innych podmiotĂłw, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz speĹniania, w zakresie, w jakim powoĹuje siÄ na ich zasoby, warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oĹwiadczeniach, o ktĂłrych mowa w rozdz. VII SIWZ. wedĹug wzoru stanowiÄ cego zaĹÄ cznik nr 4 i 5 do SIWZ. 5. W przypadku wspĂłlnego ubiegania siÄ o zamĂłwienie przez wykonawcĂłw: 1) KaĹźdy z WykonawcĂłw wspĂłlnie ubiegajÄ cych siÄ o zamĂłwienie skĹada oĹwiadczenia o ktĂłrych mowa w rozdz. VII SIWZ w celu potwierdzenia speĹniania warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w ktĂłrym kaĹźdy z wykonawcĂłw wykazuje speĹnianie warunkĂłw udziaĹu w postÄpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oraz peĹnomocnictwo o ktĂłrym mowa w ust. 3. 2) Formularz ofertowy, o ktĂłrym mowa w ust. 1 skĹadany jest przez peĹnomocnika WykonawcĂłw wspĂłlnie ubiegajÄ cych siÄ o udzielenie zamĂłwienia. 3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt. 1 i 2 Wykonawcy wspĂłlnie ubiegajÄ cy siÄ o udzielenie zamĂłwienia winni zaĹÄ czyÄ do oferty oryginaĹ peĹnomocnictwa celem ustalenia: - Wykonawcy â peĹnomocnika uprawnionego do wystÄpowania w imieniu grupy WykonawcĂłw, - WykonawcĂłw ubiegajÄ cych siÄ wspĂłlnie o przedmiotowe zamĂłwienie publiczne (wymienionych z nazwy z okreĹleniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiÄ zani sÄ do ustanowienia peĹnomocnika do reprezentowania ich w postÄpowaniu o udzielenie zamĂłwienia albo reprezentowania w postÄpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego. TreĹÄ peĹnomocnictwa powinna dokĹadnie okreĹlaÄ zakres umocowania. Dokument peĹnomocnictwa powinien zostaÄ podpisany przez wszystkich wykonawcĂłw ubiegajÄ cych siÄ wspĂłlnie o udzielenie zamĂłwienia, w tym wykonawcÄ peĹnomocnika. Podpisy muszÄ byÄ zĹoĹźone przez osoby uprawnione do skĹadania oĹwiadczeĹ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bÄdÄ wyĹÄ cznie z peĹnomocnikiem. Oferta musi byÄ podpisana w taki sposĂłb, aby prawnie zobowiÄ zywaĹa wszystkich wykonawcĂłw wystÄpujÄ cych wspĂłlnie. Zapisy dotyczÄ ce uwag odnoĹnie formy skĹadanych dokumentĂłw oraz dokumentĂłw wymaganych od wykonawcy majÄ cego siedzibÄ lub miejsce zamieszkania za granicÄ stosuje siÄ odpowiednio. 6. ZamawiajÄ cy nie ĹźÄ da od wykonawcy, ktĂłry zamierza powierzyÄ wykonanie czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziaĹu w postÄpowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oĹwiadczeniu, o ktĂłrym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ
OGĹOSZENIE O UDZIELENIU ZAMĂWIENIA -
Zamieszczanie ogĹoszenia:
obowiÄ zkowe.
OgĹoszenie dotyczy:
zamĂłwienia publicznego
ZamĂłwienie dotyczy projektu lub programu wspĂłĹfinansowanego ze ĹrodkĂłw Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest wspĂłĹfinansowany przez UniÄ EuropejskÄ ze ĹrodkĂłw Europejskiego Funduszu SpoĹecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WojewĂłdztwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
ZamĂłwienie byĹo przedmiotem ogĹoszenia w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 327778
OgĹoszenie o zmianie ogĹoszenia zostaĹo zamieszczone w Biuletynie ZamĂłwieĹ Publicznych:
tak
Numer ogĹoszenia: 328442
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez centralnego zamawiajÄ cego
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone przez podmiot, ktĂłremu zamawiajÄ cy powierzyĹ/powierzyli przeprowadzenie postÄpowania
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie przez zamawiajÄ cych
PostÄpowanie zostaĹo przeprowadzone wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postÄpowania wspĂłlnie z zamawiajÄ cymi z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej â majÄ ce zastosowanie krajowe prawo zamĂłwieĹ publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Inspektorat OĹwiaty SamorzÄ dowej, krajowy numer identyfikacyjny 67266769500000, ul. ul. Rynek 1, 27320  Solec nad WisĹÄ , paĹstwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 37 61 323, faks 48 37 61 266, e-mail ios_solec@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.solec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJÄCEGO:
I.3) WSPĂLNE UDZIELANIE ZAMĂWIENIA (jeĹźeli dotyczy):
II.1) Nazwa nadana zamĂłwieniu przez zamawiajÄ cego:
Numer referencyjny (jeĹźeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) KrĂłtki opis przedmiotu zamĂłwienia (wielkoĹÄ, zakres, rodzaj i iloĹÄ dostaw, usĹug lub robĂłt budowlanych lub okreĹlenie zapotrzebowania i wymagaĹ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okreĹlenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usĹugÄ lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o czÄĹciach zamĂłwienia:
ZamĂłwienie podzielone jest na czÄĹci:
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMĂWIENIA
III.2) OgĹoszenie dotyczy zakoĹczenia dynamicznego systemu zakupĂłw
III.3) Informacje dodatkowe:
PostÄpowanie/czÄĹÄ zostaĹo uniewaĹźnione nie NaleĹźy podaÄ podstawÄ i przyczynÄ uniewaĹźnienia postÄpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMĂWIENIA: 22/11/2016 IV.2 CaĹkowita wartoĹÄ zamĂłwienia WartoĹÄ bez VAT 128860.14 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert 1 w tym Liczba otrzymanych ofert od maĹych i Ĺrednich przedsiÄbiorstw: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z innych paĹstw czĹonkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawcĂłw z paĹstw niebÄdÄ cych czĹonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ elektronicznÄ : 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTĂREMU UDZIELONO ZAMĂWIENIA ZamĂłwienie zostaĹo udzielone wykonawcom wspĂłlnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie: nie Top Education PlacĂłwka Wychowania Pozaszkolnego , topeducation.projekty@gmail.com, ul. Ĺťwirki i Wigury 16, 42-282, WidzĂłw, kraj/woj. ĹlÄ skie Wykonawca jest maĹym/Ĺrednim przedsiÄbiorcÄ : nie Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa czĹonkowskiego Unii Europejskiej: nie SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa: Wykonawca pochodzi z innego paĹstwa nie bÄdÄ cego czĹonkiem Unii Europejskiej: nie SkrĂłt literowy nazwy paĹstwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOĹCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIĹťSZÄ I NAJWYĹťSZÄ CENÄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartoĹÄ umowy 158334,60 Oferta z najniĹźszÄ cenÄ /kosztem 158334,60 > Oferta z najwyĹźszÄ cenÄ /kosztem 158334,60 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄĹci zamĂłwienia podwykonawcy/podwykonawcom WartoĹÄ lub procentowa czÄĹÄ zamĂłwienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMĂWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGĹOSZENIA, ZAMĂWIENIA Z WOLNEJ RÄKI ALBO ZAPYTANIA O CENÄ
IV.9.1) Podstawa prawna
PostÄpowanie prowadzone jest w trybie  na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
NaleĹźy podaÄ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaĹniÄ, dlaczego udzielenie zamĂłwienia jest zgodne z przepisami.